خبرگزاری کار ایران

همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۷۶

در پی تصمیم دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و در محکومیت اقدام مذکور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» ۱۱ بهمن ماه با حضور شخصیت‌ها، مقامات علمی و دینی کشورمان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری رهبران ادیان رسمی کشور و مراکز علمی و دینی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه ادیان و مذاهب، جامعه‌المصطفی العالمیه، حوزه علمیه قم، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، برخی تشکل‌های فعال در حوزه فلسطین و اصحاب رسانه نظیر اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

در این همایش که در پی تصمیم دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و در محکومیت اقدام مذکور برگزار می‌شود، شخصیت‌ها، مقامات علمی و دینی کشورمان پیرامون نقش قدس در همزیستی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان ابراهیمی، بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز