خبرگزاری کار ایران

نمایش «خط باریک قرمز» آخرین ایستگاه سریال «پس از حبس» شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۹۰

فیلمبردارى سریال مستند- داستانى «پس از حبس» به کارگردانى و تهیه‌کنندگى فرزاد خوشدست که از اواخر مهرماه در کانون اصلاح و تربیت کلید خورده بود، پایان یافت.

به گزارش ایلنا، بخش عمده‌اى از این مستند که از تولیدات شبکه سه سیماست، در کانون اصلاح و تربیت تهران فیلمبردارى شده و با درام درمانى به تاثیر هنر بخصوص تئاتر بر مددجویان نوجوان کانون مى‌پردازد.

در این مجموعه، شخصیت اصلى به عنوان مربى بازیگرى با ١٥٠ مددجوى کانون به تمرین تئاتر پرداخت و در نهایت با گزینش هشت نفر از این مددجویان یک گروه تئاتر تشکیل داد.

در آخرین قسمت‌هاى این مجموعه، تئاترى با عنوان خط باریک قرمز، با نمایشنامه‌اى از کاملیا غزلى و کارگردانى توماج دانش بهزادى در تاریخ ٥ بهمن ماه در بخش خارج از صحنه جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

نمایش خط باریک قرمز در دو سانس با حضور خانواده مددجویان، چهره‌هاى سینما، ورزش و همچنین اهالى رسانه در پلتفرم داربست اجرا شد.

فرزاد خوشدست و گروهش با تصویربردارى از یک روز از آزادى این مددجویان براى اجراى این نمایش و بعد بازگشت مجرمان به کانون اصلاح و تربیت به فیلمبردارى مستند پس از حبس پایان داد.

تدوین این مجموعه مستند که به صورت همزمان توسط بهادر فتاح طارى آغاز شده بود از هفته آینده وارد مرحله نهایى خواهد شد و قرار است در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.

عوامل مجموعه تلویزیونى پس از حبس عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: فرزاد خوشدست، بازیگر و مربى بازیگرى: توماج دانش بهزادى با همراهى گروهى از مدرسین و چهره هاى بازیگرى و همه مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران، مدیر فیلمبرداری: مرتضى پورصمدى باتشکر از فرزین خسروشاهى، گروه فیلمبردارى : حمیدرضا کیوانفر، محمدرضا قاسمى، فرزاد وفائى، مهدى حسینى، محسن دلیریان، پشتیبانى فنى: حیدر احسانى، صدابردار: محمود کاشانى، دستیار صدا: حسام مژده‌اى‌نیا با تشکر از علیرضا نوین نژاد، تدوین و صداگذارى: بهادر فتاح طارى، دستیار تدوین: نازنین رفاهی، گریم: محمدرضا عباسى، دستیار گریم: رامین غلامى، آهنگساز: مهرداد نصرتى، طراح صحنه و دکور: محمدرضا موحدى، دستیار طراح صحنه: معین نوملى‌‎، مهدى فرید افشار، طراحى ماسک: سحر بیگى، ساخت ماسک: امین جراح باشی رضوی، طراح لباس: الهام شعبانى، مشاور رسانه‌اى: مهسا همتى، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محسن بنى‌هاشمى، نازنین رفاهى، عکاس: ارسلان امانتى، مشاور روانشانسى: رضا ناظرى، مشاور حقوقى: نفیسه اسلامى، تهیه‌کننده و مجرى طرح: فرزاد خوشدست، ناظر کیفی: سیدمحمد سیدرضی، مدیر اجرایى: درى رضایى، گروه تولید: حسین جعفرى، مصطفى زیرک با تشکر از سلیم قاسمى نیرى، تدارکات: شهریار هدایتى، مجتبى احمدى، امیر قاسمى.

عوامل نمایش خط باریک قرمز عبارتند از:

کارگردان: توماج دانش بهزادى، نویسنده: کاملیا غزلى، تهیه کننده و مجرى طرح : فرزاد خوشدست، بازیگران:

علی (الف)، معین باباخانلو، علی (ز)، علی (س)، میلاد (س)، محمد رضا (ع)، مهدی (م)، محمد (ی)، مدیر تولید: حسین جعفرى، هماهنگی : دری رضایى، طراح نور: فرزین خسروشاهى، طراح صحنه و دکور: محمد رضا موحدى، طراح لباس: الهام شعبانى، طراح گریم: محمد رضا عباسى، مدیر رسانه‌اى: مهساهمتى، دستیار کارگردان: رضا قاضیانى، محسن بنى هاشمى، ویدئوگرافى: بهادر فتاح طارى، امور اجرایى و برنامه ریزی: نازنین رفاهى، عکاس: ارسلان امانتى، دستیار ساخت دکور: مسعود فخارى، معین نوملى، مدیر فنى: مهدى افشار، دستیار نور: مهدی حسینى، تدارکات: مجتبى احمدى، شهریار نژادبخش، با تشکر از گروه تأتر پراکسیس، امیر دژاکام،  حمید پور آذرى، لیلى رشیدى و گالرى محسن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز