خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتخاب بهترین فیلم مردمی جشنواره فیلم فجر از طریق تلگرام، اپلیکیشن و سایت

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۹۲

علی آشتیانی‌پور از انتخاب بهترین فیلم مردمی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر با استفاده از ابزار نوین خبر داد.

علی آشتیانی‌پور (مسئول جمع‌آوری آرای مردمی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره روند جمع‌آوری آرای مردمی این دوره از جشنواره گفت: مانند سال‌های گذشته خانه سینما مسئولیت پیگیری و جمع‌آوری آرای مردمی را در جشنواره فیلم فجر را برعهده دارد و آن را مدیریت می‌کند.

 وی ادامه داد: در سالهای گذشته رای‌گیری با استفاده از کارت‌های مخصوص و صندوق‌های جمع‌آوری آراء انجام می‌شد اما امسال از ابزار الکترونیکی و اینترنتی برای جمع‌آوری آرا استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: آرای مردمی از طریق اپلیکیشن، تلگرام و سایت جمع‌آوری می‌شود. به همین منظور سایت سینما تیکت به عنوان کمک کار و همراه، آرا و اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار خانه سینما قرار می‌دهد و در خانه سینما نیز کار مدیریت کنترل و نظارت بر آرا انجام می‌شود.

آشتیانی‌پور ادامه داد: بزودی جزئیات نحوه جمع‌آوری آرا پس از قطعی شدن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات دریافتی؛ برای جمع‌آوری آرای مردمی، اپلیکیشن اندروید، آی او اس، ربات تلگرام و همچنین سایت ویژه طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز