خبرگزاری کار ایران

در برنامه همین نزدیکی مطرح شد؛

یزدانی: بازی در از یاد‌ها رفته بسیار سخت بود/ بنفشه‌خواه: طنز لیسانسه‌ها مدرن است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۳۹۷

شب گذشته رضا یزدانی و بیژن بیرنگ ازجمله مهمانان برنامه یلدایی «همین نزدیکی» در شبکه دو بودند که اجرای آن را مژده لواسانی برعهده داشت.

به گزارش ایلنا، رضا یزدانی در ابتدای این ویژه برنامه قطعه‌ای موسیقایی اجرا کرد و درباره فعالیت‌های فعلی خود گفت: اکنون ۶ ماه است که سر سریال «از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان هستم. این سریال یک کار تاریخی است که بازیگران زیادی دارد و من هم در کنار آن‌ها حضور دارم.

وی درباره تجربه حضور در سریال عنوان کرد: بازی در این سریال خیلی سخت بود البته نه اینکه کار را دوست نداشته باشم اما زمانش خیلی طولانی بود. بازیگری برای من در کنار خوانندگی است که بعد از فیلم سینمایی «تیک آف» و فیدبک‌هایی که از حضور در آن گرفتم برای جدی‌تر شد.

از دیگر مهمانان این ویژه برنامه بیژن بنفشه‌خواه بود که در سخنانی درباره سریال «لیسانسه‌ها» که این شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شود، بیان کرد: خوشبختانه «لیسانسه‌ها» سریال بسیار خوبی شد و مردم هر جا ما را می‌بینند از این سریال فیدبک‌های خوبی می‌دهند.

وی ادامه داد: این سریال توانست بازیگری مرا تا حدی ارتقا دهد چون همانطور که می‌دانید سروش صحت کارگردان سخت گیری است و به این دلیل که خودش هم بازیگر است به راحتی راضی نمی‌شود و خلی وسواس نشان می‌دهد تا کار به خوبی دربیاید.

بنفشه‌خواه در پایان سخنانش عنوان کرد: طنز لیسانسه‌ها خیلی مدرن است ما پیش از این فاصله گذاری‌ها را در کارهای مهران مدیری دیده بودیم اما در اینجا نیز به نوعی دیگر این فاصله گذاری رخ می‌دهد.

برنامه «همین نزدیکی» ویژه شب یلدا با کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان روی آنتن شبکه دو رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز