خبرگزاری کار ایران

پخش گفتگوی ناصر ملک مطیعی در شبکه شما+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۸۶۰

ناصر ملک مطیعی امشب چهارشنبه ۲۹ آذر به تلویزیون می‌آید.

 به گزارش ایلنا، برنامه «من وشما» در آخرین ساعات فصل پاییز امشب به پیشواز «شب یلدا» می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور امشب در حالی پخش می‌شود که برای اولین بار علی پروین پا به استودیوی یک برنامه تلویزیونی گفتگومحور گذاشت و به من و شما آمد و حرف‌های شنیدنی و جذاب از تمام این سالهای فعالیتش در فوتبال گفت. میهمان دیگر این برنامه نیز ناصر ملک مطیعی ست که او هم برای اولین بار مقابل دوربین یک برنامه تلویزیونی نشست وی در طول این چند دهه در هیچ برنامه تلویزیونی حاضر نشده است اما قریب به ۱۰ روز پیش روبروی ظلی‌پور نشست و پاسخگوی سوالات «من و شما» شد.

 ملک مطیعی در این گفتگو از علاقه‌اش به ایران، حسرتش برای بازماندن از حضور در جبهه، سینمای بعد از انقلاب و تاثیرات خانواده بر او و رفاقتش با علی پروین و... گفت و این گپ و خاطره بازی را شیرین‌تر کرد.

اتفاق ویژه دیگر اما تماس تلفنی با پرویز پرستویی است که در این گفتگوی تلفنی پرستویی از ارزش‌های سینمای بعد از انقلاب و همچنین توانایی‌های ملک مطیعی در بازی گفت و اینکه چقدر سینمای بعد از انقلاب به پتانسیل‌های او در بازی نیاز داشت.

حجم ویدیو: ۷.۷۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز