خبرگزاری کار ایران

فاصله صنعت و هنر باید کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۹۹

جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما می‌تواند فاصله صنعت و هنر را کم کند.

به گزارش ایلنا، مسعود زنده‌روح کرمانی؛ داور بخش عکس جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما گفت: جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما شروع یک حرکت است که می‌تواند توجه بخشی از جامعه را به موضوع خودرو معطوف کند اما ضرورت دارد بخش خودرو سازی به مرور فاصله صنعت و هنر را کم کند و خودروسازی‌ها روی هنر سرمایه گذاری کنند.

زنده‌روح کرمانی گفت: امروزه زندگی‌ها ماشینی شده و خودرو هم نقش مهمی در زندگی دارد بخشی از خاطرات تلخ و شیرین انسان امروز با خودرو مرتبط است و ضرورت دارد به فرهنگ خودرو پرداخته شود و ارتباط آن با هنر بیشتر شود.

داور بخش عکس نخستین جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما گفت: خودروسازی ما در کارخانه خود را به روی هنرمند باز نکرده است و محصول تولید شده وقتی به خیابان های شهرهای شلوغ می‌آید مسائلی مانند ترافیک، آلودگی هوا و صوتی و ... مورد توجه قرار می‌گیرد در حالی که بسیاری از خودروهایی که در جهان تولید می‌شود هنرمندانه طراحی شده‌اند.

زنده روح‌کرمانی افزود: ضرورت دارد که خودروسازان به مسایل فرهنگ خودرو هم بپردازند و از سوی دیگر می‌توانند حامی جشنواره‌ها و حرکت‌های هنری شوند و یک برند ایجاد کنند.

«هفته نامه خودرو امروز» با هدف ترغیب هنرمندان حرفه‌ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعداد‌های هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می‌کند و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی www.carsfestival.com ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز