خبرگزاری کار ایران

نوبخت در گفت‌وگو با ایلنا:

۵۰ درصد تخفیف برای سفرهای زیارتی/سالانه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار سفر خارجی در ایران صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۹۵

معاون رئیس جمهور گفت: همانطور که آقای مونسان گفته، منابع گردشگری از 40 میلیارد تومان به 160 میلیارد تومان افزایش یافته است در حقیقت افزایش عوارض خروج از کشور برای توسعه گردشگری ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز محمد باقر نوبخت (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره افزایش عوارض خروج از کشور گفت: همه کشورها عوارض خروج از کشور دارند و این یک مسئله معقول است در ایران حدود ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سفر خارجی می‌کنند که به دسته سفرهای سیاحتی و زیارتی تقسیم می‌شود.

وی تأکید کرد: برای سفرهای زیارتی ۵۰ درصد تخفیف قرار داده شده است تا افرادی که قصد سفرهای زیارتی دارند با مشکل روبرو نشوند.

نوبخت با بیان اینکه مسأله افزایش عوارض خروج کشور به منظور افزایش اعتبارات و تامین منابع گردشگری انجام شده گفت: اگر عوارض خروج کشور سه برابر شده است چهار برابر به گردشگری ارائه شده همانطور که آقای مونسان گفته منابع گردشگری از ۴۰ میلیارد تومان به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است در حقیقت افزایش عوارض خروج از کشور برای توسعه گردشگری ایران است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هر کسی که سفر خارجی می‌کند در حقیقت فرصتی دارد تا در توسعه گردشگری ایران سهیم باشد و این عوارض می‌تواند حافظ گردشگری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز