خبرگزاری کار ایران

نشست تئاتر کاغذی همراه با نمایشنامه‌خوانی در ارسباران

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۷۴

ششمین نشست تئاتر کاغذی با حضور مریم منصوری، احسان حاجی پور و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه افرامانا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ششمین نشست تئاتر کاغذی نمایشنامه "برف زمین را گرم می‌کند" نوشته مریم منصوری؛ معرفی و بررسی می‌شود.

 در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، پانیذ اسماعیلی، پوریا افراسیاب، علیرضا رحیم‌زاده، معصومه فخر ذاکری، مسعود سلامی، عسل شاکری به کارگردانی ملیکا رضی نقش خوانی می‌کنند.

این نمایشنامه به توارث جنون کشتن در چند  نسل از یک خانواده می‌پردازد. موقعیتی که فعل کشتن  را از ورطه قتل خارج می‌کند و آن را به کنشی روانی و انتخاب ناپذیر تبدیل می‌کند.

نمایشنامه "برف زمین را گرم می‌کند" در مجموعه نمایشنامه‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در قطع رقعی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات نمایش در دسترس علاقمندان قرارگرفته است.

پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایش‌نامه‌های وقتی "روح لیر از ژوکر مر مرخصی می‌گیرد" نوشته روزبه حسینی، "یافت آباد" نوشته محمد مساوات و "بالستیک زخم" نوشته پیام لاریان، "دوزخ و راه" نوشته سیروس همتی و "خواب خیس ماهی" نوشته مهدی میرباقری نمایشنامه‌خوانی و بررسی شده بود.‌

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه‌های منتشر شده جدید ایرانی ماهی یکبار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به خیابان شریعتی، بالا تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸- ۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز