خبرگزاری کار ایران

در یادداشتی مطرح شد؛

نیکی کریمی: صداوسیما مردانه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۴۹

نیکی کریمی نوشت: سینمای مردانه و صداوسیمای مردانه، از شما می‌خواهد که زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرد تا به او اجازه دیده شدن بدهند.

به گزارش ایلنا، نیکی کریمی که با مخالفت‌های رسانه ملی برای پخش تیزرهای فیلم سینمایی«آذر» روبرو شده، در یادداشتی نوشت:

بعد از سال‌ها فعالیت هنرى که بخشى از آن حضور در تلویزیون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه‌ى ملى که مى‌بایست چون پدر به همه نگاه یکسان داشته باشد با نگاه غیرخودى و غیرهمه‌گیر به ما مى‌نگرد.

به نظر مى‌رسد فیلم‌هاى تجارى چون بى‌خطر و ملى‌تر هستند مشمول حمایت بیشتری می‌شوند و گویى امروز از سینماى ایران همین طلب مى‌شود!

فیلم«آذر» درباره موضوع ساده‌ای حرف می‌زند که برای بعضی‌ها شنیدن آن سخت است. وقتی می‌بینم که سیستم پخش فیلم، فقط 15 سینما  در اختیار آذر می‌گذارد و این درحالیست که فیلم‌های تجاری تا 70 سینما در اختیار دارند و صداوسیما هم بعد از کلی خرده‌فرمایش، تیزر فیلم را رد می‌کند، تازه متوجه می‌شویم ماجرا چیست.

شاید این است که سینمای مردانه و صدا و سیمای مردانه، از شما می‌خواهد که زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرید تا به شما اجازه دیده شدن بدهند.

من ٢٧ سال وارد این بازی نشدم، نه در بازیگری‌ام، نه در کارگردانی‌ام و نه تهیه‌کنندگی‌ام. من یک زن مستقل ایرانی هستم و به زن مستقل ایرانی فکر می‌کنم و برایش ارزش قائل هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز