خبرگزاری کار ایران

پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۲۸

با رای هیات مدیره خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری برگزیده شد.

به گزارش ایلنا، پیام تیرانداز، نویسنده و روزنامه‌نگار، دانش‌آموخته مدیریت رسانه در مقطع دکترا و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی از اواخر دهه هفتاد تاکنون سوابق متعددی در زمینه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، مدیریت، آموزش و پژوهش در حوزه رسانه دارد.

تیرانداز متولد ۱۳۵۹ و جوان‌ترین مدیرعامل خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود.

وی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در اواخر دهه هفتاد و از اولین خبرنگاران و موسسان شبکه خبر دانشجو است.

مدیریت «اندیشکده باران»، تهیه‌کننده برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شبکه‌های یک و پنج صداوسیما چون «مصیر» و «توقف ممنوع»، مدیرمسئول «هفته‌نامه پنجره» و معاون خبر و سردبیر «خبرگزاری مهر» بخشی از سوابق وی در این عرصه است.

پیام تیرانداز با حکم هیات مدیره خبرگزاری فارس جایگزین سیدنظام‌الدین موسوی شده است که از سال ۱۳۹۰ تا آبان‌ماه سال جاری مدیریت این مجموعه رسانه‌ای را برعهده داشت. پیش از موسوی نیز حمیدرضا مقدم‌فر از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ بر این رسانه مدیریت می‌کرد. مهدی فضائلی اولین مدیرعامل این خبرگزاری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز