خبرگزاری کار ایران

سخنرانی علی فرامرزی با محوریت «خلاقیت» در موزه هنرهای معاصر

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۰۱

علی فرامرزی (هنرمند نقاش و نویسنده)، با موضوع خلاقیت در موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی فرامرزی (هنرمند نقاش و نویسنده)، روز سه شنبه 16 آبان ماه ساعت 16/30 با موضوع خلاقیت در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می‌کند.

علی فرامرزی از هنرمندان و از پیشکسوتان نقاشی معاصر ایران، با تکیه بر امر آموزش هنر و تفسیر آن، تحلیلی از مراحل خلاقیت، آموزش آن و مشکلات پیش روی این پدیده در انسان و جامعه، به بررسی نقاط اشتراک و تفاوت‌های پدیده خلاقیت در حوزه‌های علم، تکنولوژی و هنر خواهد پرداخت و سپس موانع این کنش انسانی را از دو ساحت بیرونی و درونی به نقد خواهد کشید.

این هنرمند خلاقیت را پدیده‌ای عام و از عناصر وجودی اکثریت انسان‌ها می‌داند، عدم حضور این کنش انسانی در عرصه اجتماع و زندگی فردی از دیدگاه او نوعی مشکل و بیماری است و نوآوری را از علائم سلامتی اجتماع و فرد می‌انگارد.

وی معتقد است که با تحلیل موضوع خلاقیت و موانع بروز آن می‌توان وارد مرحله آموزش آن شد و از دیدگاه تجربی و نظری، چنانچه انگیزه کافی در شخص وجود داشته باشد کاملاً امکان پذیر است. ازجمله دلایل این نظریه، وفور خلاقیت در جهان معاصر است.

ورود برای کلیه علاقه‌مندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز