خبرگزاری کار ایران

کدام رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۵۰

در نمایشگاه امسال مطبوعات ۶۰۰ رسانه در ۱۳ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

 به گزارش ایلنا، فهرست کامل رسانه‌های متقاضی حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات همراه با متراژ و گروه تأیید شده منتشر شد.

در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری‌هایی همچون ایلنا، برنا، پانا، تسنیم، دانشجو، ایسنا، مهر، ایرنا، آریا، قدس، شبستان، آنا ثبت نام کرده‌اند و در بخش روزنامه‌ها نیز روزنامه‌های مانند آرمان، جام جم، هفت صبح، سینما شهروند، صبا، سینما، کاروکارگر، کیهان، همشهری، اعتماد، برای نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

در این فهرست نام ۵۲۰ متقاضی (بالغ بر ۶۰۰ رسانه) با متراژ درخواستی ۱۳ هزار متر مربع درج شده است.

اطلاعات مربوط به این جدول، پیش‌تر از طریق حساب کاربری متقاضیان، در وبسایت نمایشگاه اطلاع رسانی شده است.

فهرست رسانه‌های متقاضی حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات براساس گروه‌بندی و متراژ درخواستی در هر گروه در فایل پیوست، قابل رویت است و متقاضیان در صورت اعتراض به گروه بندی و متراژ تأیید شده، تا پایان روز یکشنبه ۲ مهر فرصت دارند، درخواست خود را به کمیته اجرایی نمایشگاه ارسال کنند.

کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۱۷۹، ۸۴۰۹۵۱۶۸ و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های متقاضیان است.

زمان ثبت‌نام قطعی (واریز هزینه غرفه‌های نمایشگاه)، جانمایی الکترونیک و نظام‌نامه نمایشگاه در روزهای آتی از طریق وبسایت نمایشگاه اعلام می‌شود.

آن دسته از متقاضیانی که نامشان در فهرست فعلی نیست، در لیست ذخیره نمایشگاه قرار گرفته‌اند.

فهرست کامل رسانه‌های ثبت‌نام کرده در پایین خبر قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز