خبرگزاری کار ایران

محمد معتمدی جاودانه‌های مجید وفادار را می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۷۴

محمد معتمدی خواننده موسیقی اصیل ایرانی در تازه‌ترین کنسرت خود با اجرای آثار استاد مجید وفادار با نام «بگو کجایی» روی صحنه می‌آید.

به گزارش ایلنا، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با حمایت شرکت شیناتک (گروه هنری موزاوی) و همراهی انجمن موسیقی ایران در کنسرت خود با نام «بگوکجایی» ۹ شهریورماه از ساعت ۲۱: ۳۰ در برج میلاد تهران قطعات استاد مجید وفادار را اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت که بلیت فروشی آن از روز سه شنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود، قطعات «به سوی تو»، «سفری در شب»، «غرور شکسته»، «گلباران»، «گل اندام»، «چون تو را دیدم»، «جلوه هستی» و «محفل مستی» اجرا خواهد شد.

این آثار از جاودانه‌های استاد مجید وفادار هستند که توسط معتمدی و با همراهی ارکس‌تر نیایش که در این اجرا میزبان نوازندگان مه‌مان ارکس‌تر چکاوک است به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین رونمایی از آلبوم جدید معتمدی، رونمایی از تکنوازی‌های استاد مجید وفادار و رونمایی از کتاب زندگی نامه و آثار مجید وفادار از جمله برنامه‌های روز این کنسرت می‌باشد که قرار است در عصر‌‌ همان نهم شهریورماه در سالن رودکی برج میلاد به همت شرکت شیناتک (گروه هنری موزاوی) برگزار شود که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند از سه شنبه ۱۷ مردادماه به نشانی اینترنتی www. tik۸. com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز