خبرگزاری کار ایران

سبحان مهدی‌پور آثار عارف قزوینی را می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۳۳

قطعه تصویری «از کفم ر‌ها» از ساخته‌های عارف قزوینی با صدای سبحان مهدی‌پور، خواننده موسیقی سنتی، به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سبحان مهدی‌پور با اشاره به موزیک ویدئوی «از کفم ر‌ها» که تازه‌ترین تک اثر موسیقایی-تصویری با صدای وی است، عنوان کرد: در این قطعه که فضایی رمانتیک و عاشقانه دارد، هنرمندان محمدامین اکبر‌پور (تار) و ایرج طباطبایی (تنبک)، آواز مرا همراهی کرده، رضا قلندریان کارگردانی ویدئوی این قطعه را برعهده داشته و مائده اسماعیلی همسرم، در آن به ایفای نقش پرداخته است.

وی افزود: در تاریخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری نیز در کرج، کنسرتی را با همراهی گروهم روی صحنه می‌بریم که رپرتواری از تک آهنگ‌ها و آثار تازه از ساخته‌های من، زنده‌یاد عارف قزوینی و محمدعلی امیرجاهد به اجرا درآمده و تقدیم مخاطبان خواهد شد.

 سبحان مهدی‌پور همچنین خبر داد: قطعه تصویری دیگری را نیز در دست انتشار داریم، تحت عنوان «وحدت ملی» که این قطعه نیز به کارگردانی رضا قلندریان تصویربرداری و کارگردانی شده و قرار است ماه آینده، با حضور مسئولان، هنرمندان و ادیبان، در استان البرز رونمایی شود. این قطعه فضایی ملی-میهنی دارد که آنرا به هم میهنان تقدیم کرده‌ام.

قطعه تصویری «از کفم ر‌ها» با صدای سبحان مهدی‌پور به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز