خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به انتظامی انجام شد؛

تقدیر وزیر فرهنگ آذربایجان از صالحی‌امیری

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۲۷

وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان در نامه‌ای از سید رضا صالحی امیری برای برگزاری هفته فرهنگی کشورش در تهران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه ابوالفضل قارایف وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان که به حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد تقدیم شده بود، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

به نمایندگی از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان و از جانب خود، افتخار دارم که ژرف ترین قدردانی و سپاسگزاری خود را بابت کمک های جنابعالی برای برگزاری هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در روزهای سوم تا نهم ژوئیه ٢٠١٧ حضورتان ابلاغ نمایم.

با کمک ها و همکاری چشمگیر و شایسته جنابعالی در خلال هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان، نمایشگاه هفته عکس سینمای جمهوری آذربایجان، هفته فرهنگی آذربایجان ، کنسرت مشترک هنرمندان ایران و جمهوری آذربایجان و دیگر فعالیت های فرهنگی با موفقیت در تهران و اصفهان برگزار شد. همه این فعالیت های فرهنگی ، دیدار مقامات صنعت گردشگری جمهوری آذربایجان و ایران و به نمایش گذاشتن توانمندی های گردشگری جمهوری آذربایجان بی تردید سهم بسزایی در همکاری و تعامل بین دو کشور همسایه خواهند داشت.

برگزاری جلسات مختلف بین اعضای هیئت نمایندگی جمهوری آذربایجان و مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برای بحث های مربوط به همکاری های دوجانبه در عرصه های فرهنگ و گردشگری برخوردار است.

هر گونه تلاش مشترک در جهت تحکیم روابط میان جمهوری آذربایجان و ایران و همچنین برگزاری هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران به گسترش تفاهم و پیوندهای دوستانه و گفتمان میان دو ملت کمک خواهند کرد و زمینه را برای همکاری های بیشتر فراهم خواهند آورد.

با امید به همکاری های ثمربخش دو جانبه و عرصه های بین المللی ، به نمایندگی از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان بار دیگر از همکاری های شما صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز