خبرگزاری کار ایران

در افتتاحیه یک نمایشگاه نقاشی در نیاوران مطرح شد؛

شفیعی‌کدکنی: جلسات شعر سه‌شنبه‌ها را ادامه دهید و نگران مشکلات روزمره نباشید

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۸۴

محمدرضا شفیعی‌کدکنی از نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا در فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا شفیعی‌کدکنی (شاعر و پژوهشگر برجسته کشور) روز جمعه در آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا (هنرمند معلول قطع نخاعی) که آثارش را با دهان به تصویر می‌کشد، حضور یافت.

وی با اظهار خوشحالی از حضور در این نمایشگاه، در آیین رونمایی آخرین اثر هنرمند شرکت کرد و اظهار داشت: از حضور در چنین نمایشگاهی خوشحالم و از دیدن این آثار بسیار لذت بردم. این هنرمند نقاش نیز در پایان آیین رونمایی، پرتره‌ای که از ایشان کشیده بود به وی اهدا نمود.

شفیعی‎کدکنی در گفت‌و‌گو با مدیر عامل بنیاد اظهارداشت: فرهنگسرای نیاوران یک سرمایهٔ ملی است و از اینکه شما برای بازسازی و احیا و رونق آن تلاش می‌کنید سپاسگزارم.

وی افزود اخبار فعالیت‌های جلسات شعر سه‌شنبه‌های نیاوران و جشنواره شعرتان را از طریق فضاهای مجازی پیگیرم و توصیه می‌کنم با همین روال فعالیت‌هایتان را ادامه دهید و نگران مسائل و مشکلات روزمره نباشید.

او در پایان با بدرقهٔ مدیرعامل و شخصیت‌های حاضر در فرهنگسرا به بازدید خود از این نمایشگاه پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز