خبرگزاری کار ایران

فرهاد اصلانی " اخککندو " را افتتاح می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۲۹

نمایش اخککندو به نویسندگی سیدمحمد مساوات و به کارگردانی هادی عامل از ٦ تیر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

 به گزارش ایلنا، فرهاد اصلانی بازیگر تئاتر؛ تلویزیون و سینما این نمایش کمدی ترسناک را افتتاح می‌کند.

بلیت‌های این نمایش در دو روز نخست  به پایان رسیده است و استقبال خوب مخاطبان در روزهای بعدی نیست چشمگیر است.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود عبارتند از: حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،  فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی،  امیر اورعی.

از دیگر عوامل می‌توان به سهیلا به اجلان طراحی و ساخت عروسک)، تهمورث امیری، آرش عزیزی، هادی عامل (موسیقی)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم پور (طراح لباس)، فرشته قاسم پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتی)، سارا حدادی (مشاور رسانه اى-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث)، امیر خدامی و محمدرضا کریمی (عکاسان)، هدی اسامی (مدیر صحنه)، فاطمه عباسی (منشی صحنه) و ماهان شهیدی زاده (مدیر اجرا) علی رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد.

نمایش اخککندو  از ٦ تیر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به نویسندگی سیدمحمد مساوات و کارگردانی هادی عامل روی صحنه خواهد رفت و پیش‌فروش آن در دو سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com و تیک ٨ Tik8.com آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز