خبرگزاری کار ایران

حاتم عسگری الحان مذهبی را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۸۱

حاتم عسگری ردیف‌دان و کارشناس موسیقی مذهبی در برنامه امشب "چشم شب روشن" به بررسی الحان و موسیقی مذهبی خواهد پرداخت.

رضا مهدوی (موزیسین و کارشناس مجری) برنامه "چشم شب روشن" در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: میهمان برنامه "چشم شب روشن" که ۱۶ خرداد از شبکه چهار روی آنتن می‌رود استاد حاتم عسگری فراهانی خواهد بود؛ در این برنامه درباره الحان رمضانیه و آواهای ایرانی با ایشان گفتگو خواهیم کرد.  

این موزیسین در ادامه افزود: در ضمن گفتگو با آقای حاتم عسگری پیرامون موسیقی خاص رمضان، ایشان نمونه‌هایی را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد و همچنین نمونه‌هایی را نیز پخش می‌کنند تا از طریق این نمونه‌ها تصویر دقیق‌تری از این حوزه به مردم عرضه شود.

وی همچنین عنوان کرد: مجری این برنامه محمد صالح علاء و تهیه کننده اش آقای قمیشی است که به شکل یک برنامه گفتگو محور به اجرا در می‌آید. گفتگوی بخش موسیقی برنامه نیز توسط بنده اجرا می‌شود. در مدت ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

مهدوی گفت: در بخش گفتگوی موسیقی برنامه "چشم شب" تا کنون موزیسین‌هایی چون محمد سریر، شاهین فرهت، کیوان ساکت، کامبیز روشن روان، شهرداد روحانی، آریا عظیمی نژاد، لوریس چکناواریان، عثمان محمدپرست، نادر مشایخی، حسام‌الدین سراج، محمدسعید شریفیان، کریستف رضاعی، سالار عقیلی و بسیاری دیگر میهمان این برنامه بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز