خبرگزاری کار ایران

پاسخ حبیب احمدزاده به نامه سراسر دروغ سازمان مجاهدین خلق

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۶۶

حبیب احمدزاده (نویسنده) با انتشار یادداشتی به نامه سراسر دروغ سازمان مجاهدین خلق پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حبیب احمدزاده با انتشار یادداشتی باعنوان "احمقانه‌ترین سند تاریخ" به نامه سراسر دروغ سازمان مجاهدین خلق پاسخ داد.

متن پاسخ این نویسنده به شرح زیر است:

هشت سال پیش این نامه را سازمان مجاهدین خلق به عنوان سند تقلب در انتخابات منتشر کرد.

فقط اگر کسی، با کمترین بهره هوشی هم در این  متن بدون احساسات دقت کند متوجه بسیاری از  تناقضات بدیهی در آن می‌شود. در اصول فیلمنامه‌نویسی آمده که ضعیف‌ترین فیلمنامه آن است که برای معرفی پیشینه شخصیت‌ها، در اوایل فیلم آنان مطالبی را بیان کنند که هر دو از آن آگاهی تام و تمام دارند و فقط برای آشنایی مخاطب ابراز می‌شود.

درست مانند این متن

۱- اگر رهبری خود دستور تقلب را داده دو جمله خنده‌دار اول چه معنی می‌دهد که باز برایشان یادآوری می‌شود؟

۲- چرا چنین گروه خائن به ملت و سرسپرده مطلق که دینشان و ملت را فروخته‌اند از پسوند مدظله‌العالی و القاب دیگر در پسوند نام رهبری استفاده نکرده‌اند؟

۳_ چرا در چنین ماجرای به‌کلی سری که شان رییس گروه اجراکننده بسیار بالاتر از حتی وزیر کشور است، نامه را یک مدیر درجه ۳ و ۴ وزارت کشور باید امضا کند تا خوش‌خدمتی‌اش را به رخ  بکشد؟ پس سلسله مراتب اداری چه می‌شود؟

۴- آیا حتی گروه مافیا برای کشتن یک موادفروش خرده‌پا در سیسیل چنین سند بچگانه‌ای با تاریخ و امضا نوشته و برجا می‌گذارد که گروه تقلب‌کننده در انتخابات چنین بلاهتی را مرتکب شوند؟

۵_ اعداد رأی در این متن فقط برای تحریک افراد و کاندیداها در آن زمان نوشته شده که حتی از میزان ادعایی آنان در همان زمان هم بسیار فاصله دارد.

 این متن امروزه به عنوان انتقام احمدی‌نژاد از رد صلاحیتش تکثیر می‌گردد در صورتی که هشت سال پیش و در بحبوحه وقایع تأسفبار ۸۸ توسط افراد سازمان مجاهدین خلق در سایت‌هایشان درج و توزیع گردید و هیچ ربطی به امروز و احمدی‌نژاد بخت برگشته ندارد.

پاسخ حبیب احمدزاده به نامه سراسر دروغ سازمان مجاهدین خلق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز