خبرگزاری کار ایران

همکاری انجمن موسیقی و موزه انقلاب برای برگزاری جشنواره و تولید آثار

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۱۷

تفاهم‌نامه همکاری میان"موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" و "انجمن موسیقی ایران" به امضا رسید تا این دو مجموعه در برگزاری جشنواره‌های موسیقی و تولید آثار موسیقی همکاری‌هایی را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری "انجمن موسیقی ایران" و "موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" با هدف همکاری و مشارکت برای بهره‌گیری از هنر موسیقی اصیل در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی جنبه‌های معنوی و حماسی دوران دفاع مقدس و به منظور ایجاد هم‌افزایی سازمانی برای ارتقای این نقش، تفاهم‌نامه همکاری میان سردار جواد خضرایی (مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) و بهرام  جمالی (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) امضاء شد.

مشارکت و همکاری طرفین در برگزاری جشنواره‌های موسیقی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، همکاری و مشارکت در تولید آثار موسیقی و اجرای آثار ارکسترال با محوریت موضوعی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حمایت و همکاری برای حضور آثار تولیدی در جشنواره موسیقی فجر و اجرای آثار موسیقی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن‌های موزه از مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه ۳ ساله است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید بوده و همچنین به منظور اجرای مناسب موضوع آن کمیته راهبری متشکل از دو نماینده از هر طرف تشکیل می‌شود که وظیفه راهبری، سیاستگذاری و تعیین اهداف کمی و کیفی، تدوین شیوه نامه‌های اجرایی و نظارت بر همکاری‌های مشترک و توسعه تعاملات برای اجرایی شدن تصمیمات را به عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز