خبرگزاری کار ایران

ناشر افغانستانی، آثار انتشارات مدرسه را در کشورش عرضه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۱۶

فروش کتاب‌های انتشارات مدرسه و اعطای نمایندگی به ناشر افغانستانی در نشست مدیرعامل ناشر ایرانی با رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان افغانستان مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مجموعه‌ای از کتاب‌های علمی، ادبی و آموزشی این موسسه انتشاراتی با همکاری انتشارات سعیدی در کشور افغانستان، عرضه خواهد شد.

در این مذاکره که در حاشیه برنامه‌های نمایشگاه کتاب تهران انجام شد، طرف افغانستانی نسبت به توزیع کتاب‌های انتشارات مدرسه خصوصاً کتاب‌های علمی و آموزشی آن ابراز تمایل کرد.

شیراحمد سعیدی با معتبر دانستن محتوای علمی ـ آموزشی کتاب‌های انتشارات مدرسه، این کتاب‌ها را برای دانش‌آموزان و دانشجویان افغانستانی مفید خواند و برای کسب نمایندگی این موسسه فرهنگی ایرانی در سراسر افغانستان اعلام آمادگی کرد.

حمیدرضا شاه‌آبادی، مدیرعامل انتشارات مدرسه نیز با مهم خواندن رابطه فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان برای هر نوع همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این مذاکره، طرفین درباره جزئیات همکاری آتی خود مذاکره کرده و به توافق رسیدند. بر اساس این توافق، انتشارات سعیدی افغانستان به عنوان نماینده انتشارات مدرسه، کتاب‌های این موسسه را با تخفیف و دوره پرداخت مناسب، ابتدا در شهر کابل و پس از آن در دیگر شهرهای بزرگ افغانستان توزیع خواهد کرد. در پایان این مذاکره، طرف افغانستانی نسبت به گسترش توزیع کتاب‌های ایرانی در کشورش ابراز امیدواری کرد.

این توافق به زودی از طریق نمایندگان دو ناشر ایرانی و افغانستانی، نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز