خبرگزاری کار ایران

اولین نظر رسمی درباره اکران فیلم‌ها اعلام شد؛

اکران خوب بود/ گلایه از پخش نشدن تیزرها در صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۵۷

گروهی معتقدند اکران نوروز 96 با استقبال همراه بوده است اما گروهی دیگر می‌گویند این استقبال باتوجه به افزایش قیمت بلیت چندان زیاد نیست.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره نظر این شورا پیرامون وضعیت فروش نوروزی فیلم‌ها گفت: امروز 14 فروردین اولین جلسه رسمی شورای صنفی نمایش تشکیل شد و درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: قرار شد در هفته آینده گزارش کامل و تحلیلی درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها ارائه و در آن نحوه اکران فیلم‌ها با جزئیات شرح داده شود.

فرجی افزود: برآیند جلسه امروز این بود که اعضای شورا در مجموع از وضعیت اکران فیلم‌ها راضی بودند و اعضا معتقد بودند بهای بلیت و افزایش آن در کاهش مخاطب تاثیری نداشته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: گلایه بیشتر اعضای شورا از رفتار صداوسیما با سینما بود زیرا صداوسیما تیزر برخی فیلم‌ها را پخش نمی‌کند و آگهی سایر فیلم‌ها نیز به شکلی پخش شد که تأثیر زیادی روی گیشه نداشت.

وی ادامه داد: هر زمان که شکل و تعداد پخش آگهی‌ها و تیزرهای فیلم‌ها خوب بوده؛ تأثیر آن به‌صورت مستقیم روی گیشه مشخص بوده است.

فرجی درباره مصوبات جلسه امروز نیز گفت: اکران همه فیلم‌ها ادامه پیدا می‌کند تا در جلسه هفته آینده تصمیم‌گیری شود. همچنین قرار است سینماهای آزادی، کوروش، استقلال و قدس قراردادهای جدید خود را ارائه کنند. سینمای قدس نیز به‌جای آفریقا به‌عنوان سرگروه تعیین شد. اکران فیلم‌های نقطه کور در پردیس زندگی و تیک آف نیز در ماندانا قطعی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز