خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین اطلاعات از نمایشگاه کتاب تهران و جانمایی‌ ناشران

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۲۱

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برنامه‌ریزی برای جانمایی غرفه‌های ناشران هم آغاز شده اما تا زمانی که پذیرش درخواست‌ها قطعی نشود روند اجرایی آن را کلید نمی‌زنیم.

هومان حسن پور (مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای برنامه‌ریزی جانمایی غرفه‌های ناشران گفت: در حال حاضر درگیر انجام مراحل اجرایی روند ثبت‌نام‌ متقاضیان هستیم. یعنی اطلاعات درج شده در زمان ثبت‌نام و اطلاعات رسمی همچون داده‌های موسسه خانه کتاب را مطابقت می‌دهیم. پس از تکمیل این مرحله و تایید داده‌های ثبت شده، یک کمیسیون به بررسی و ارزیابی این داده‌ها پرداخته و نظر نهایی را اعلام می‌کند.

حسن پور ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جانمایی غرفه‌های ناشران هم آغاز شده اما تا زمانی که پذیرش درخواست‌ها قطعی نشود روند اجرایی آن را کلید نمی‌زنیم. درواقع ممکن است تعدادی از این درخواست‌ها براساس ضوابط حایز شرکت در نمایشگاه کتاب نباشند. پس ابتدا باید تعداد قطعی ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه مشخص شود تا به سراغ مرحله جانمایی غرفه‌های ناشران برویم. آماری هم که تاکنون اعلام شده است تعداد تقاضاهای شرکت در نمایشگاه کتاب است نه تعداد ناشرانی که قطعا در نمایشگاه حضور خواهند داشت. تعداد قطعی ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب سی‌ام هم احتمالا اواخر فروردین ماه سال 96 مشخص می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم‌گیری جدیدی برای ناشران محرومی که درخواست تجدیدنظر داشته‌اند؛ صورت گرفته است یا خیر، اظهار داشت: درخواست‌هایی مبنی بر تجدیدنظر برای تعدادی از ناشران به دبیرخانه رسیده و در جریان پیگیری هم افتاده است، اما هنوز جوابی برای این درخواست‌ها به ما نرسیده است. در صورت موافقت با درخواست تجدیدنظر این دسته از همکاران کارتابل ثبت‌نام برای آن‌ها نیز بازمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز