خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های متناقض صداوسیما درباره یک فیلم درحال اکران/ توهین لیلا اوتادی به خبرنگاران+فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۷۶

فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی درحالی اکران شده که صداوسیما در شبکه‌های مختلف خود آشکارا سیاست متناقضی درباره این فیلم درپیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فیلم سینمایی سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی کارگردانی که هم‌اکنون در شبکه جم فعالیت دارد درحالی اکران شده که نام کارگردان آن از پوستر حذف شده است؛ در این میان صداوسیما نیز رویه متناقضی دربرابر این فیلم در پیش گرفته است.

درحالیکه شب گذشته بخش خبری  20:30 به وزارت ارشاد برای مجوز دادن به این فیلم و اکران آن به مجموعه وزارت ارشاد حمله کرد اما در فاصله چند ساعت بعد برنامه هفت از شبکه سوم سیما با دعوت لیلا اوتادی بازیگر همین فیلم برای آن تبلیغ کرد.

لیلا اوتادی نیز در این برنامه با دفاع از فیلم سه بیگانه و بازی خودش در این آن، خبرنگارانِ رسانه‌ها را افرادی نادان، بی‌سواد و بی‌تربیت خواند و تاکید کرد که به جز 5 خبرنگار که با آنها دوستی دارد، بقیه خبرنگاران افرادی بی‌سواد هستند.

اوتادی همچنین درباره عدم بازی‌اش در فیلم پایان‌نامه گفت؛ قرار بود در این فلیم بازی کند اما پایش شکست و حتی از سازندگان فیلم خواست اگر امکان دارد فیلمنامه را به شکلی تغییر دهند که او هم بتواند در این اثر بازی کند.

حجم ویدیو: ۱.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز