خبرگزاری کار ایران

علی موسوی گرمارودی:

احمد عزیزی یکی از برترین شاعران انقلاب می‌شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۰۴

شاعر آئینی و سنتی ایران گفت: اگر احمد عزیزی دار فانی را وداع نمی‌گفت، یکی از برترین شاعران انقلاب می‌شد.

به گزارش ایلنا، علی موسوی گرمارودی ضمن ابراز تاثر و تاسف به‌دلیل درگذشت احمد عزیزی، شاعر آیینی کشور اظهار کرد: وی شاعر با استعدادی بود و در زمره شاعران خوب آیینی کشور محسوب می‌شد. خدا وی را رحمت کند و با بزرگان و اهل بیت(ع) که برای‌شان شعر سرود، محشور بدارد.

این شاعر ادامه داد: احمد عزیزی انسان با استعدادی بود و بسیار روان شعر می‌گفت. اوزانی را انتخاب می‌کرد که به روانی شعرش کمک کند و البته جهش‌های فکری و تاثیرهای خوب و نادری هم به ذهنش می‌آمد و از این جهت، شاعری بود که بر بسیاری از شاعران جوان تاثیر گذاشت.

موسوی گرمارودی به‌قدری از ضایعه درگذشت این شاعر آیینی اندوهگین بود که قادر به ادامه گفت‌وگو نبود.

احمد عزیزی از پیشگامان شعر آیینی پس از انقلاب بود که حدود ۹ سال در بستر بیماری به‌سر برد و امروز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۵ در سن ۵۸ سالگی درگذشت.

«کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «خوابنامه و باغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه»، «رودخانه رؤیا»، «ناودان الماس»، «ترانه‌های ایلیایی»، «غزالستان»، «قوس غزل»، «ملکوت تکلم»، «سیل گل‌سرخ»، «روستای فطرت» و «رویای رویت» از آثار به‌جامانده از او هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز