خبرگزاری کار ایران

حجت‌الله ایوبی استعفا کرده یا برکنار شده؟/اعلام نظر روابط عمومی به زودی

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۸۶

درحالی‌که گفته می‌شود استعفای حجت‌الله ایوبی پذیرفته شده و محمدمهدی حیدریان به عنوان سرپرست سازمان سینمایی انتخاب شده؛ همزمان برخی شنیده‌ها از برکناری رئیس سازمان سینمایی حکایت دارد. هنوز هیچیک از این خبرها تایید نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفته می‌شود حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی دولت یازدهم از سمت خود استعفا کرده است. برخی خبرها هم حکایت از آن دارد که رئیس سازمان سینمایی از سمت خود برکنار شده است.

بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر محمدمهدی حیدریان (مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) توسط سیدرضا صالحی‌امیری به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب شده است.

این درحالی‌ست که روابط عمومی سازمان سینمایی تاکنون هیچیک از خبرها را تایید یا تکذیب نکرده است. گویا این نهاد بنا دارد به زودی متنی را آماده و برای رسانه‌ها ارسال کند. با این وجود حجت‌الله ایوبی؛ خود استعفایش را تکذیب کرده است. پیگیری‌ خبرنگار ما برای تایید رسمی این خبر ازسوی مقامات مسئول ادامه دارد.

انتشار خبر استعفا یا برکناری ایوبی درحالی صورت گرفته که وی به عنوان رئیس سازمان سینمایی صبح امروز (16 اسفند ماه) در موسسه رسانه‌های تصویری حاضر شد تا درباره آخرین وضعیت سینما سیار با مدیران موسسه به بحث و گفتگو بپردازد. وی شب گذشته (15 اسفندماه) نیز تا ساعت 10 شب به همراه وزیر ارشاد در خانه سینما حضور داشته است تا درباره آخرین سیاست‌های جشنواره جهانی فجر به نتیجه‌گیری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز