خبرگزاری کار ایران

نامه مادر شاهرخ پورمیامین به حسین علیزاده؛

مزار بی‌دغدغه سهم یک هنرمند است که از او دریغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۲۶

مادر شاهرخ پورمیامین به نامه حسین علیزاده پاسخ داد.

به  گزارش ایلنا، نیره کیایی مادر مرحوم شاهرخ پورمیامین با ارسال نامه‌ای به نامه استاد علیزاده که چندی پیش در واکنش به اتفاقاتی که برسر مزار شاهر خ پورمیامین و حسن علیزاده در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود، پاسخ داد.

 متن نامه بدین شرح است؛

هنرمند ارجمند جناب آقاى حسین علیزاده

ضمن عرض تسلیت بمناسبت فقدان برادر ارجمند جناب عالى و آرزوى صبر براى شما و خانواده محترمتان.

روزى که به اتفاق پسرم شهرام و آقاى فرمان فتحعلیان عزیزم دوست صمیمى و برادر شاهرخ بر سر مزار حاضر شدیم در کمال ناباورى با آن صحنه دلخراش و دور از ادب و فرهنگ مواجه شدیم که باعث شوک و از حال رفتنِ منِ مادر و ناراحتى بى حد و حصر همراهان شد.

باید متذکر شوم که اتفاقى که باعث رنجش خانواده و دوستان و دوستداران شاهرخ عزیزمان شد، خلف وعده و عدم مسئولیت پذیرى مدیران ارشاد بود!

وعده و توافقى که مابین وزارت ارشاد و خانواده شاهرخ بود بر این مبنا و قرار تعیین شد که تا پُر شدن تمام قطعات قطعه هنرمندان بهشت زهرا هیچ دفنى بر روى مزار دیگرى صورت نگیرد که متاسفانه هم ما و هم شما به دلیل بار سنگین از دست دادن عزیزانمان و تألمات روحى، در عمل انجام شده، توسط بى‌مسئولیتى یک مسئول قرار گرفتیم و نباید از خاطر برد که از لحاظ قانون اخلاقى و شرع اسلامى و فرهنگى بر خلاف قوانین ذکر شده است که مزارى که هنوز یکسال از دفن آن نگذشته است فرد دیگرى بر روى آن مزار گذاشته شود! آن هم بدون اطلاع به خانواده شاهرخ و با آن شکل و بى‌احترامى که همه دیدیم، در این بین تنها ما آزرده دل و رنجیده خاطر شدیم.

سهم یک هنرمند به احترام پاس داشت از سالها تلاش هنرى و فرهنگى در این کشور مدعى فرهنگ و با تمام دردها و رنج‌ها و مشکلات هنرى و کارى، تنها یک مزار بى‌دغدغه بود که آن هم از ما و شما گرفته شد!

به عنوان یک مادر از این بدعهدى، بى‌مسئولیتى و بى‌توجهى مسئولان نخواهم گذشت ولى درنهایت براى شادى و آرامش روح شاهرخ عزیزم و برادر گرامیتان از حضرت حق طلب نور و آرامش دارم و براى دل رنجیده و داغدار ما و خانواده محترمتان طلب صبر و شکیبایى.

با احترام

نیّره کیایى-( مادر شاهرخ پورمیامین )

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز