خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران کارتون و عکاسی جایزه هنری قلب تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۰۹

داوران کارتون و عکاسی جایزه هنری قلب تهران معرفی شدند.

به گزاش ایلنا، اسماعیل عباسی، ابراهیم صافی و بابک برزویه اعضای هیات انتخاب و داوری رشته عکاسی این جایزه هستند.

نخستین جایزه هنری قلب تهران در رشته های عکاسی، آگهی دیواری (پوستر)، تصویرگری و کارتون به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران، ۲۵ فروردین تا هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ در نگارخانه مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۶ در سایت این جایزه به نشانی www.tehranfestival.com ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

شهرداری منطقه ۱۲ تهران این جایزه را در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌کند.

بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه ۱۲؛ محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه ۱۲ در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می‌شود.

همچنین بخش ویژه‌ای با عنوان نام‌آوران قلب تهران نیز در این جشنواره وجود دارد که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ی تلخ "ساختمان پلاسکو" و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد.

دبیر نخستین جایزه هنری قلب تهران مسعود زنده‌روح کرمانی است و بهرام کلهرنیا (پوستر)، علی هاشمی شهرکی (تصویرگری)، مسعود شجاعی طباطبایی (کارتون) و محمدمهدی رحیمیان ( عکاسی) شورای دبیران این جایزه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز