خبرگزاری کار ایران

برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر به تماشاخانه پالیز آمد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۹۰

نوید محمدزاده با دو نمایش «خدای کشتار» و «آخرین نامه» در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود و نمایش‌های تازه‌ای در این تماشاخانه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، پس از اتمام نمایش‌های پرمخاطب «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر و «نامه‌های عاشقانه از خاور میانه» به کارگردانی کیومرث مرادی، تماشاخانه پالیز در نیمه دوم زمستان سال جاری میزبان نمایش‌های تازه‌ای می‌شود.

نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا و نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیرعلی نبویان عنوان نمایش‌های تازه‌ای است که تا پایان سال ۹۵ در این تماشاخانه روی صحنه می‌روند.

نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیرعلی نبویان از تاریخ ۲۶ بهمن در تالار شماره ۱ تماشاخانه پالیز در کنار نمایش «حرفه ای» روی صحنه می‌رود. مسعود کرامتی، هدایت هاشمی، فرزین محدث، سپند امیر سلیمانی و ... بازیگران اصلی آن هستند.

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی رضا کیانیان از تاریخ ۱۷ بهمن اجرای خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده است و تا پایان اسفندماه روی صحنه خواهد بود.

همچنین از سوی دیگر دو نمایش پرمخاطب «خدای کشتار» و « آخرین نامه» در تالار شماره ۲ این تماشاخانه روی صحنه می‌روند. نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی که پیش از این در تهران و ونکوور اجرا شده است از تاریخ ۲۴ بهمن اجرای خود را آغاز کرد و در نخستین شب اجرا با استقبال ویژه‌ای مواجه شد.

نوید محمد زاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی آدم در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند. این اثر نمایشی هر روز ساعت ۲۰ در تماشاخانه پالیز اجرا ‌شود.

نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا هم پیش از این در تئاتر شهر روی صحنه رفته است و برای چهارمین بار و پس از اجراهای موفق در سال‌های گذشته، از از تاریح ۲۷ بهمن، هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود. نوید محمد زاده، پوریا رحیمی‌سام و میثم نوروزی بازیگران این نمایش هستند.

پیش فروش بلیت‌های هر دو اجرا در هفته نخست به پایان رسیده است.

تمامی آثار تا پایان اسفندماه سال جاری در این تماشاخانه روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز