خبرگزاری کار ایران

حبیبی در بازدید از جشنواره فجر مطرح کرد؛

عدم تناسب در نحوه چیدمان آثار در جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۵۴

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه نحوه چیدمان آثار در جشنواره قابل بحث است گفت: آثار بخش کاریکاتور و تصاویر ماندگار و با ارزش هنرمندان عکاسی همچون سعید صادقی از دوران پر افتخار دفاع مقدس به دلیل چینش نامناسب آن طور که می‌بایست در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار نگرفته بود.

به گزارش ایلنا، محمدحبیبی (مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس) پس از بازدید آثار به نمایش در آمده در نهمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر با مثبت ارزیابی کردن این دوره از جشنواره گفت: با عنایت به آنکه تکریم والدین خصوصا مقام مادر ازجمله مطالب مهمی است که ازسوی آفریدگار در کتب آسمانی به آن پرداخته شده و همچنین ارادتی که همه ما به جایگاه والای مادر داریم ، شایسته بود که با اضافه کردن یک کلمه به موضوع مادر به اهداف فجر انقلاب که بخشی از آن تقدیر از مادران شهداست نزدیک شده و دین خود را نسبت به آن بزرگواران ادا می کردیم.

او ادامه داد: همچنین نحوه چیدمان آثار در جشنواره قابل بحث بود بطوریکه آثار بخش کاریکاتور و  تصاویر ماندگار و با ارزش هنرمندان عکاسی همچون سعید صادقی از دوران پر افتخار دفاع مقدس به دلیل چینش نامناسب آنطور که می‌بایست درمعرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار نگرفته بود.

او ضمن تشکر و قدردانی از هنرمندان جوان و مسئولان برگزارکننده این رویداد بزرگ هنری ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر هنر تجسمی انقلاب را آرزو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز