خبرگزاری کار ایران

در نشست‌خبری «بیست و یک روز بعد»؛

سکوت ساره بیات شکست/لطفا به شعور و شخصیتِ من توهین نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۴۴

ساره بیات با بیان اینکه کارت ورود به جشن تقدیر از نامزدهای جشنواره را دریافت کرده، گفت: اگر برای من کارت دعوت می‌فرستید چرا اسم من میان نامزدها نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساره بیات در نشست‌خبری فیلم «بیست و یک روز بعد» با بیان اینکه سال‌هاست سکوت کرده‌ام، گفت: ابتدا خودم را برای کسانی که من را این سال‌ها نشناخته‌اند یا شناخته‌اند و به روی خود نمی‌آورند معرفی می‌کنم؛ من ساره بیات هستم.

او با بیان اینکه 15 سال است در سینما فعالیت می‌کند، ادامه داد: تمام این سال‌ها نه اهل جنجال و حاشیه بوده‌ام و نه کسی صدای من را شنیده و نه حتی به مقامات اعتراضی داشته‌ام. فقط سکوت کرده‌ام اما امروز می‌گویم لطفا به شعور و شخصیت من توهین نکنید چراکه من نه این کار شما را می‌پذیرم و نه می‌بخشم.

این بازیگر با بیان اینکه در طول سال در 4 فیلم شرکت کرده، گفت: متاسفانه برای کاری که بسیار عالی بود من را نادیده گرفتند درحالیکه از همه نقاط دنیا کسانی که این فیلم را دیده بودند از من تشکر کردند اما بعد از این شوک بزرگ متاسفانه بازهم دیدم فیلم آقای خردمندان را نیز نادیده گرفتند.

بیات خاطرنشان کرد: متاسفانه نمایش فیلم آقای خردمندان را دقیقا دو روز بعد از اعلام کاندیدها در جدول پخش قرار دادند و برای همین من در تمام اکران‌های عمومی کنار عوامل فیلم حضور داشتم تا به محمدرضا خردمندان بگویم مردمی بودن یک فیلم خوب به این اعلام‌ها نیست چراکه فیلم خوب مسیر، مخاطب و جوایز خود را می‌گیرد.

او با تاکید براینکه از این اتفاقات بسیار دل‌شکسته است، تصریح کرد: از سال 85 تا 95 که وارد سینما شدم هر سالی که در جشنواره اثری را داشتم کاندیدا شدم و جوایز بسیاری در ایران و خارج از کشور گرفتم که یکی از مهمترین آنها جایزه حلقه طلایی منتقدین و نویسندگان لندن است که من کنار خانم مریل استریپ کاندیدا شدم و جایزه گرفتم.

او با بیان اینکه 10 سال است سکوت کرده‌ام، گفت: متاسفانه امروز محمدرضا خردمندان رانادیده گرفتند و جشنواره فجر از فیلم او استقبال نکرد و من از محمدرضا عذرخواهی می‌کنم اما نمی‌فهمم این پاکت برای چه شب قبل از اعلام نامزدها به دست من می‌رسد و من را برای حضور در جشن کاندیداها به عنوان کاندیدا دعوت می‌کنند.

این بازیگر اضافه کرد: فیلم ناهید را نادیده گرفتید درحالی‌که در کن جایزه گرفت. سیمرغ من را تغییر دادید اما سکوت کردم اما برابر این توهین هرگز سکوت نمی‌کنم. با ارسال این کارت برای من به من توهین کردید. آیا کارت کاندیدا برای من اشتباهی ارسال شده!؟ چرا من را به مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره دعوت کردید و برایم کارت فرستادید درحالی‌که هیچ‌کس با من تماس نگرفته و اسم من میان اسامی نامزدها اعلام نشده است. این یک بازی مسخره است و شوخی جالبی نبود.

او تاکید کرد: تا امروز اتفاقات بسیاری افتاده که من درباره هیچ‌کدام از آنها صحبتی نکردم چراکه اگر سخن می‌گفتم قطعا حاشیه‌ساز می‌شدم اما همیشه با احترام برخورد کردم و نمی‌دانم چرا با من بی‌احترامی می‌کنید. انتظار نادیده گرفتن این فیلم را نداشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز