خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم فجر- برج میلاد؛

عذرخواهی گبرلو از شب پر التهاب جشنواره/احترام به مسعود کیمیایی واجب است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۲۰

مجری و مدیر جلسات خبری جشنواره فیلم فجر گفت: باید با تمام وجود به مسعود کیمیایی چه فیلم‌اش خوب باشد چه بد، احترام ویژه‌ای بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر گبرلو عصر یکشنبه (17 بهمن) پیش از آغاز نشست‌خبری فیلم «یک روز به‌خصوص» با اشاره به نشست‌خبری فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی گفت: شب گذشته یک جلسه پر التهاب داشتیم. سعی کردیم جلسه در توان بضاعت به‌صورت محترمانه و مودبانه بین خبرنگاران، عکاسان و عوامل فیلم برگزار شود.

گبرلو ادامه داد: طبیعتا در یک گفت‌وگوی دو ساعته گاهی حرف و نکته‌ای بیان می‌شود که مورد پسند خیلی از دوستان نیست  و من به عنوان مدیر جلسه از عکاسان و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که فرصتی برای پرسش و پاسخ برایشان فراهم نشد یا کلامی گفته شد که موجبات ناراحتی آنها فراهم آمد.

او خاطرنشان کرد: جلسه دو ساعته شب گذشته که به فیلم «قاتل اهلی» اختصاص داشت با اختلاف جدی تهیه‌کننده و کارگردان برگزار شد و جلسه سختی بود.

گبرلو تصریح کرد: ما باید با تمام وجود به استاد کیمیایی، چه فیلم‌اش خوب باشد و چه بد، احترام ویژه‌ای بگذاریم چراکه او پایه‌گذار سینمایی است که ما در آن رشد کردیم و فکر و حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز