خبرگزاری کار ایران

فیلم-تئاتر «ارثیه­‌ی ایرانی» در خانه­ هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۶۰

نخستین برنامه­ پخش فیلم-تئاتر آثار اکبر رادی توسط موسسه­ اکبر رادی در تالار استاد جلیل شهناز خانه­ هنرمندان ایران برگزار می­‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست پخش و نقد و بررسی فیلم تئاتر «ارثیه ایرانی» که سال 1349 روی صحنه رفته بود، ساعت 16 روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه 95 در تالار استاد جلیل شهناز برگزار می‌شود.

در این نشست، ابتدا این فیلم-تئاتر اکران شده و پس از پخش آن این اثر با حضور محمود دولت آبادی (نویسنده)، فارس باقری (نمایشنامه‌­نویس، پژوهشگر و مدرس تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایشنامه‌نویس، پژوهشگر و مدرس تئاتر) مورد تحلیل و بررسی قرار می­گیرد.

موسسه اکبر رادی در نظر دارد تا در نیمه­ هر ماه یکی از آثار فیلم-تئاتر آثار اکبر رادی را که پیش از این توسط کارگردانان معاصر روی صحنه رفته بود، اکران کرده و با حضور استادان تئاتر و بینارشته‌ای مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

نمایش ارثیه­ ایرانی به کارگردانی خلیل موحد دیلمقانی با بازی سعید امیرسلیمانی، آذر فخر، آهو خردمند، محمد مطیع، آزیتا لاچینی، نازی حسنی، محسن سهرابی، خسرو شجاع‌­زاده، جمشید عسگریان و علی‌­اصغر عسگریان با طراحی ملک­‌جهان خزاعی در آذر و دی ماه سال 1349 توسط گروه میترا در تالار سنگلج روی صحنه رفته ­بود.

علاقه­‌مندان برای دیدن این فیلم-تئاتر می‌­توانند بلیت خود را از وب­گاه تیکیت تهیه کرده و در تاریخ یاد شده به خانه­ هنرمندان ایران – تالار استاد جلیل شهناز واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز