خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «دچار آبی دریای بیکران» افتتاح شد؛

رضا کیانیان سفیر مسئولیت‌اجتماعی شد/ موزه هنرهای معاصر عکس کیانیان را خرید+عکس

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۰۷

نمایشگاه عکسهای رضا کیانیان با عنوان «دچار آبی دریای بیکران» با حضور حسن قاضی‌زاده‌هاشمی (وزیر بهداشت)، علی مرادخانی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد بهشتی، عیسی علیزاده (مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران)، فرانسوا سنمو (سفیر فرانسه)، علیرضا سمیع‌آذر و جمعی از مقامات و هنرمندان، عصر جمعه 15 بهمن در آرت سنتر باغ افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم، شرکت لیلیان مد (دبنهامز) به‌صورت رسمی به حامیان هنرهای تجسمی ایران پیوست و رضا کیانیان را به عنوان سفیر مسئولیت اجتماعی خود در ایران معرفی کرد و نیمی از آثار این نمایشگاه را خریداری کرد.

رضا کیانیان در مراسم افتتاح جدیدترین مجموعه عکس‌های خود در آرت سنتر باغ، گفت: در سال‌های اخیر، اتفاقات فرهنگی زیادی رخ داده که بسیار امیدوارکننده است و من را به آینده مردم کشورم امیدوارتر می‌کند و آن گفتمان‌های مدنی است. پیش از این، گفتمان مسئولیت اجتماعی وجود نداشت و «کار خیر» بود. کار خیر خیلی خوب است، اما فردی است و به تعداد محدودی کمک می‌شود، از طرفی نباید کمک خود را علنی کنی، زیرا حسابی بین ما و خدا بازمی‌شود و نباید آن را هیچ‌جا بگوییم اما یک نوع کار خیر است که مسئولیت اجتماعی نام دارد، یعنی در جامعه کار ایجاد کنیم که خیل بیکاران به سر کار بروند. ما باید این موضوع را با صدای بلند علنی کنیم تا بقیه یاد بگیرند.

در ادامه این مراسم وحید ملک موسس و بنیانگذار خانه هنر تهران (مجموعه فرهنگی هنری آرت سنتر) گفت: فرهنگ‌سازی و هم‌افزایی مخاطبان هنری، و گسترش دامنه مخاطبان عرصه هنرهای تجسمی یکی از اهداف مجموعه ما است. در این راستا پروژه‌های مختلفی داشتیم که این پروژه شامل نمایشگاه عکس‌های آقای کیانیان نیز می‌شود. ما قبل از این اجرای دوئت مشترک نقاشی‌خط و گروه موسیقی دنگ‌شو و کار مشترک موسیقی نقاشی بزرگمهر حسین‌پور و رضا یزدانی را هم برای گسترش دامنه مخاطبان انجام داده بودیم.

مجید ملانوروزی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران با حضور در این نمایشگاه، یکی از آثار رضا کیانیان را از «مجموعه کهکشان» برای موزه هنرهای معاصر تهران خریداری کرد.

در افتتاحیه نمایشگاه «دچار آبی دریای بیکران» محمدرضا تابش، مهندس مرتضی کاظمی، سیدمحمدهادی ایازی، احمد مسجدجامعی، فخرالدین فخرالدینی، محمد رحمانیان، حسین پاکدل، محمد فرنود، ناصر پلنگی، مهرداد صدری، مسعود فروتن، غلامرضا نامی، حمید پازوکی، عاطفه رضوی، جمشید گرگین، محمد فدوی، جاوید رمضانی، محمد حمزه‌ای و عباس مشهدی‌زاده حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز