خبرگزاری کار ایران

مشارکت آوای هنر سلامت در دو فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۹۳

موسسه آوای هنر سلامت با مشارکت در تولید فیلمهای سینمایی سوفی و دیوانه و فصل نرگس در بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

‎به گزارش ایلنا، این موسسه در راستای اهداف خود در ترویج فرهنگ سلامت و سبک زندگی سالم از فیلمهای سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرمپور و فصل نرگس از نگار آذربایجانی حمایت کرده است و در تولید این آثار به ترتیب 15 و 10 درصد از سهم تولید را مشارکت کرده است.

‎به گفته ابراهیم داروغه‌زاده (مدیرعامل موسسه آوای هنر سلامت)، این موسسه در زمان اکران عمومی این آثار نیز از آنها حمایت جدی خواهد داشت.

‎سوفی و دیوانه به سلامت روان و امید پرداخته و فصل نرگس نیز نگاهی اجتماعی دارد.

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرمپور پس از عاشقانه «پل چوبی» است که در شهریور ماه سالجاری جلوی دوربین رفت و در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

‎در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

‎فیلم سینمایی «فصل نرگس» دومین ساخته نگار آذربایجانی است که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این اثر  که درامی اجتماعی است با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امیدبخش را روایت می‌کند.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، ریما رامین فر، یکتا ناصر، امیر آقایی در نقش رضا فرجام، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، سام نوری، صالح میرزاآقایی، گوهر خیراندیش، شیرین اسماعیلی، شبنم گودرزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز