خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های تخصصی برای تئاتر موسسه­ افرامانا

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۵۴

نخستین دوره کارگاه‌­های تخصصی و کوتاه­ مدت تئاتر موسسه­ افرامانا با هم‌کاری خانه­ هنر ایرانی از یکم تا هفتم اسفندماه 1395 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و کوتاه­ مدت تئاتر این موسسه، دوازده مدرس تئاتر، دوازده عنوان کارگاه تئاتر را به ترتیب با عناوین رابطه­ بازی­گر با کارگردان، رابطه­ کارگردان هنری با کارگردان تلویزیونی، ایده‌پردازی و بداهه‌سازی در صحنه، معاصرسازی آثار ادبی در نمایشنامه‌نویسی، نقش‌­پذیری و نقش‌آفرینی بازی­گر، نشانه‌ها و نماد­ها برای اجرا، نمایشنامه‌نویسی مدرن، دراماتورژی نمایش­نامه، چه چیزهایی را بازی نکنیم، بازی‌های درونی – بازی‌های بیرونی، حرکت در بازی و بازی­‌های منحصر به فرد از یکم تا هفتم بهمن ­ماه سال جاری تدریس می‌کنند.

در روز نخست این کارگاه‌ها فریده فرجام (نمایش­نا­مه‌نویس، کارگردان تئاتر و سینما و استاد آکتور استودیو) رابطه­ کارگردان با بازی­گر و مسعود فروتن رابطه­ کارگردان هنری با کارگردان تلویزیونی، در روز دوم حمید پورآذری ایده‌پردازی و بداه­ه‌سازی در صحنه و شارمین میمندی‌نژاد معاصرسازی آثار ادبی در نمایشنامه‌نویسی را ارائه می‌کنند.

در روز سوم بهاره رهنما نقش‌پذیری و نقش‌­آفرینی بازی­گر و فرزان سجودی نشانه­‌ها و نمادها برای اجرا، در روز چهارم بهزاد صدیقی نمایشنامه­‌نویسی مدرن و محمدامیر یاراحمدی دراماتورژی نمایش­نامه، در روز پنجم رحیم نوروزی چه چیزهایی را بازی نکنیم و فریدون محرابی بازی‌های درونی- بازی‌های بیرونی، در روز ششم یاسر خاسب حرکت در بازی و در روز هفتم پرستو گلستانی بازی‌های منحصر به فرد را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

نخستین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی تئاتر موسسه افرامانا از روز یک ­شنبه یکم اسفندماه 95 تا روز شنبه هفتم اسفندماه 95 از ساعت 15 تا 20:30 طی هفت روز برگزار‌ می‌شود. در این دوره از هنرجویان این کارگاه‌‌ها برای هر درس به طور جداگانه ثبت‌نام نمی‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت‌نام در کارگاه‌­های تخصصی تئاتر موسسه­ افرامانا می‌توانند به نشانی خانه هنر ایرانی واقع در میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، کوچه­ ی مهدی‌­زاده، شماره 24 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر  با شماره تلفن‌­های 88930816 و 09331480837 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز