خبرگزاری کار ایران

مهلت تصویرگران برای ارسال اثر به جشنواره مد و لباس؛ 20 بهمن است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۲۰

مشاور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از اهمیت بخش تصویرگری در ششمین جشنواره مد و لباس فجر سخن گفت و افزود: علاقمندان تا بیستم بهمن ماه فرصت دارند، نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛ سیدعلی کاشفی با بیان اینکه این هنر می‌تواند خدمات زیادی به بحث عفاف و حجاب و طراحی لباس داشته باشد، گفت: استفاده صحیح از مد و لباس، توجه به طرح‌های بومی و ترویج فرهنگی اسلامی می‌تواند از نتایج توجه به این بخش باشد.

وی ادامه داد: از سومین دوره از جشنواره فجر این بخش به این رویداد هنری افزوده شد و با استقبال و همکاری خوبی که یا ناشران، تصویرگران و نشریات کودک و نوجوان برقرار شد، آثار بسیار ارزشمندی را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

 کاشفی تصریح کرد: در ششمین دوره از این جشنواره به دلیل درخواست‌های زیادی که از سوی تصویرگران برای تمدید مهلت آثار شده بود، این زمان تا بیستم بهمن تمدید شد تا آثار خود را با موضوع کتاب کودک و نوجوان به جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان گفت: آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه در نمایشگاه برای مخاطبان عرضه می‌شود و در مراسم اختتامیه بخش فرهنگی و هنری نیز از آثار برگزیده نهایی تجلیل می‌شوند.

ششمین جشنواره مد و لباس اسفند ماه سالجاری هم زمان در تهران در 15 استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز