خبرگزاری کار ایران

در برنامه ساعت ۲۵ برگزار می‌شود؛

بررسی جشنواره موسیقی فجر باحضور محمدرضا چراغعلی و آریا عظیمی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۷۲

مهمانان این هفته ساعت ۲۵ دکتر محمدرضا چراغعلی و آریا عظیمی‌نژاد هستند که در گفت و گو با امیرحسین مدرس به بحث درباره سی و دومین جشنواره موسیقی فجر می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، در برنامه این هفته ساعت ۲۵ با حضور محمدرضا چراغعلی و آریا عظیمی‌نژاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بحث و بررسی می‌شود. مجری برنامه امیرحسین مدرس به گفت و گو با این دو هنرمند می‌نشیند. چراغعلی امسال جزو داوران بخش پاپ جشنواره بوده و آریا عظیمی‌نژاد نیز از هنرمندان حاضر در جشنواره امسال بوده که به همراه گروه خود در بخش تلفیقی به روی صحنه رفتند.  

در این برنامه همچنین گزارشی از اجراهای بخش‌های مختلف موسیقی و کلیپی از اجرای ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک در جشنواره و گفت و گو با هنرمندان، رئیس جشنواره و اهالی رسانه پخش می‌شود.

 در بخش زیر و بم گپ و گفت با محمدعلیزاده و گزارش رونمایی از آلبوم جدید این هنرمند را شاهد خواهیم بود و بخش نت به نت نیز به مصاحبه با استاد دلنوازی اختصاص یافته است. در بخش موسیقی فیلم نیز مرور آثار استاد فرهاد فخرالدینی را از نظر می‌گذرانیم.

برنامه موسیقی ساعت ۲۵ هر هفته پنجشنبه شب‌ها ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه؛  محمود محمودی تهیه‌کننده، حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی سردبیر، امیرحسین مدرس مجری، مسعود صنم مدیر تولید و تصویر بردار، شیوا خورسند روابط عمومی، بردیا قاسمعلی و فرهاد غلامی تدوین و نیما قاسمعلی ویدیو گرافیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز