خبرگزاری کار ایران

کوروش زارعی در غرفه ایلنا:

برنامه‌های حوزه هنری به سوگواره محدود نمی‌شود

حوزه هنری در ایام و مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه با موضوعات متفاوت اجراهای مختلفی دارد. سعی داریم متناسب با فضاها و موقعیت‌های مختلف نمایش‌های آیینی و مناسبتی را در حوزه هنری روی صحنه ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کوروش زارعی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات؛ با اشاره برنامه‌های حوزه هنری اظهار کرد: قصد داریم با اجراهای متفاوت در ایام متفاوت برنامه‌های‌مان را به سوگواره‌های محرم و صفر بسنده نکنیم بلکه در ایام شاد از نمایش‌های آیینی شادی‌آور هم استفاده کنیم و تنوع موضوعی و محتوایی داشته باشیم تا بتوانیم طیف وسیعی از مخاطبان را جذب کنیم.

زارعی با اشاره به انتخاب آقای صالحی امیری گفت: معتقدم در این مدت کوتاه اتفاق خاصی صورت نمی‌گیرد شاید کمی بدبینانه باشد اما فرصت آنقدر محدود است تا بررسی جوانب کار زمان دولت به پایان رسیده و عمر دولت تمام می‌شود و مشخص نیست که در دولت بعدی باشند یا نه و نمی‌دانیم چه اتفاقات سیاسی در ماه‌های آینده رقم خواهد خورد.

او تاکید کرد: باز هم می‌گویم در این مدت اندک اتفاق خاصی نخواهد افتاد مگر اینکه یک سری نگاه‌ها را تغییر دهند و سیاست‌گذاری‌هایی را بگویند و شعار آن را بدهند تا در آینده اگر فرصت بود اجرایی کنند.

کد خبر : ۴۲۶۸۱۶