خبرگزاری کار ایران

داوود فیاضی در گفت‌وگو با ایلنا:

صالحی‌امیری در حوزه فرهنگ صاحب‌نظر است/ در دوره جدید به پیشکسوتان بیشتر بها داده شود

خواننده سنتی کشورمان با بیان اینکه صالحی‌امیری فرد صاحب‌نظر و فهیمی در حوزه فرهنگ است، گفت: امیدوارم مجلس شورای اسلامی نیز به آقای صالحی‌امیری رای‌ اعتماد بدهد.

داوود فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به معرفی رضا صالحی‌امیری به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: درباره آقای صالحی‌امیری پرس‌وجوهای فراوانی کردم و طبق‌شناختی که بدست آوردم، او را فردی دانشگاهی دیدم و از طرفی آقای صالحی‌امیری پست‌های اجرایی حساسی مانند مشاوره ریاست‌جمهوری را در گذشته داشته‌اند.

او با بیان اینکه معتقدم این فرد در حوزه فرهنگی صاحب‌نظر و فهیم است، گفت: به گمانم صالحی امیری اراده اداره کردن وزارتخانه‌ای‌ مانند وزارت ارشاد را دارد و امیدوارم حضورش در حوزه وزارتی مثمرثمر باشد.

خواننده سنتی ایرانی با بیان اینکه صالحی‌امیری در کار اجرایی تاکنون موفق بوده، تصریح کرد: امیدوارم حضور او در راس وزارت ارشاد باعث شود وضعیت حوزه فرهنگ و هنر به‌ویژه موسیقی بهبود پیدا کند.

فیاضی با تاکید بر اینکه باید شخص مناسبی سکان این کشتی را در دست بگیرد، گفت: معتقدم آقای صالحی‌امیری فرد مناسبی برای این سمت هستند و امیدوارم برای قشر ضربه‌پذیر هنرمند بتواند اقدامات مناسبی را انجام دهد و در دوره ایشان به هنرمندان پیشکسوت بیشتر بها داده شود.

او در پایان گفت: امیدوارم مجلس شورای اسلامی نیز به آقای صالحی‌امیری رای‌ اعتماد بدهد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به درستی اداره شود.

کد خبر : ۴۲۳۲۹۷