خبرگزاری کار ایران

بحث درباره سبک زندگی دیجیتال در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نشست‌هایی با موضوع «خانواده و سبک زندگی دیجیتالی» از چهارم تا هفتم آبان ماه، با حضور اساتید و کار‌شناسان حوزه رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در نشست‌های خانواده که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود با موضوع رسانه‌های مجازی و محوریت «تربیت» بوده که اساتید و کار‌شناسان حوزه رسانه حضور دارند.

در نشست‌های دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که امسال با شعار «سواد رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی» برگزار می‌شود، با هدف ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه‌ای خانواده بوده، که در این نشست‌ها دکترعبدالرضا کردی دبیر و معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ایران با عنوان «تحکیم و تزلزل خانواده در فضای مجازی» وهمچنین «فضای ابری، فضای مجازی و تحولات تربیتی» را تبیین می‌کند و دکتر احمد قدیری کار‌شناس حوزه رسانه، «تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر»، «دشمن‌شناسی کودک در حوزه رسانه‌های هنری» و «تهدیدات فرهنگی ماهواره و شبکه‌های اجتماعی بر خانواده» را تشریح می‌کند.

در روز پنجم آبان ماه دکترمحمد صادق کوشکی «پیامدهای استفاده کودکان از فضای مجازی در حوزه تعلیم و تربیت» را بررسی می‌کند و دکتر محسن لواسانی سخنان خود را با موضوع «فرزندان متفاوت و شیوه‌های تربیتی اثربخش در دنیای مجازی» را ارائه می‌دهد و دکترمحمد حسن قدیری ابیانه نیز مطالب خود را با عنوان «نقش خانواده در پیشرفت جوامع» را در روز آخر نمایشگاه برای مخاطبان بیان می‌کند.

دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۳ تا ۷ آبان ماه ۹۵درمحل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در خیابان شهید بهشتی برپا می‌شود و نشست‌های خانواده و سبک زندگی دیجیتالی همه روزه در طول برگزاری نمایشگاه در ساعات ۱۶ تا ۱۷ و ۱۸. ۳۰تا ۱۹. ۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۲۲۵۲۰