خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

«کلارینت» در تئاترشهر روی صحنه می‌رود

«کلارینت» عنوان نمایشی به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی فرید یوسف‌پور است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «کلارینت» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی فرید یوسف‌پور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

این نمایش ماجرای عاشقانه دختر و پسری است که جنگ آنها را از هم جدا کرده، اما آنها بعد از چند دهه در قالب یک گروه موسیقی به هم می‌رسند و حالا اتفاقاتی را که برای هر کدام از آنها رقم خورده روایت می‌کند.

در این اثر نمایشی مناسبتی که از روز چهارشنبه 31 شهریور تا چهارشنبه 7 مهر ساعت 21 میزبان تماشاگران تئاتر است، مجید آهنگران، فریبا خادمى، سجاد دیرمینا، لیلا بوشهرى، مرتضى کاظمى، امیر حسین ناصر، ستایش محمدآبادى به عنوان بازیگر حضور دارند.

ضمن اینکه فرید یوسف پور طراح صحنه و نور، بهاره اسدی طراح گریم، سهیلا جوادی طراح لباس ، مازیار قنبری طراح پوستر و بروشور، محمد وفایی مشاور رسانه‌ای، مونا غمخوار دستیار کارگردان و برنامه ریز، داود محمد آبادی دستیار دوم کارگردانف حمید ناصر مدیر اجرا و هماهنگی، پوریا کاوه مدیر تولید، امیر محنتی ، ستاره محمد آبادی عکاس و تصویربردار ، امیر حسین عباس پور دستیار صحنه و اسماعیل جعفری افکت صدا و تدوین دیگر عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.

امیرعلى میرزایى سرپرست و صادق خدابخشى، پارسا جوهریان، حمیدرضا قبادوند، محمدحسین تاجیک، محمدعلى رحمانی ، عرفانه سادات سراى سرور، یاسمن تجملى، امیرعلى میرزایى اعضای گروه موسیقی نمایش «کلارینت» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «کلارینت» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی فرید یوسف پور از 31 اردیبهشت ماه ساعت 21 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سامانه‌های فروش اینتنرتی www.tik8.com  و www.gishetheater.com  مراجعه کنند.

کد خبر : ۴۱۲۱۵۹