خبرگزاری کار ایران

«قدم زدن با اسب» به ارغنون می‌رود

نمایش «قدم زدن با اسب» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی از 26 شهریورماه در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.

 به گزارش ایلنا، «قدم زدن با اسب» نخستین تجربه مسعود شاه‌محمدی کارگردان سینما و تلویزیون در حوزه تئاتر است که از 26 شهریورماه ساعت21 در سالن ارغنون به صحنه می‌رود.

علی عسکری و پریا وزیری در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند و داستان نمایش درباره زن و مرد چریکی است، که در سال 54 در یک خانه تیمی، به صورت چشم بسته زندگی می‌کنند. مفهوم چشم بسته بودن این است که افراد حاضر در خانه تیمی به هیچ وجه نباید همدیگر را ببینند و شناسایی کنند. و ما با روایت آنها از زمانی همراه می‌شویم، که آن دو به وسیله رفقای سازمان دستگیر وزندانی شده و منتظر محاکمه هستند. جرم آنها این است: خیانت به خلق و رفتارهای سخیف به خاطر ابراز عشق.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود شامحمدی، دستیار کارگردان: حدیث هجرت، طراح صحنه و لباس: مروارید جواهریان، موسیقی: پالیز شاه‌محمدی، تصویربرداران: احسان خراسانی، احسان باقری، صدابردار: صالح حبیبی، دستیار صدابردار: رضا حیدری، تدوین: محسن شاه‌محمدی، گریم: الهام جولانی، عکاس: حدیث هجرت، رامونا میریان، طراح پوستر و بروشور: حمید نجاتی، امیرحسین داودی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی با مشارکت و حمایت بخش فرهنگی رنگ باراد.

بلیت‌های این نمایش از طریق سایت تیوال عرضه می‌شود.

«قدم زدن با اسب» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی تا 25 مهرماه در سالن ارغنون واقع در خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۴۱۰۶۵۳