خبرگزاری کار ایران

نمایش همه فیلم‌های کیارستمی در روز ملی سینما

قرار است به مناسبت روز ملی سینما در دو برنامه جداگانه فیلم‌های عباس کیارستمی به نمایش دربیاید.

به گزارش ایلنا؛ همزمان با روز ملی سینما؛ فردا یکشنبه ۲۱ شهریور ماه؛ همزمان در تمامی سانس‌های سینماهای گروه هنر و تجربه، فیلم ٧٦ دقیقه و ١٥ ثانیه با کیارستمی و فیلم روزی روزگاری در مراکش که ساخته سیف‌الله صمدیان است، به نمایش درمی‌آید.

همچنین پانزده اثر  عباس کیارستمی در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود. این آثار در دو سانس بعد از ظهر روزهای ۲۴ تا ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ برای تمامی علاقمندان هنر سینما اکران می‌شود. فیلم «نان و کوچه»، «دندان درد»، «زنگ تفریح» و «منم می‌توانم» از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و فیلم «مسافر» از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ روز ۲۴ شهریور به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های «مشق شب» و «همشهری» این هنرمند شهیر روز ۲۵ شهریور و «خانه دوست کجاست» و دو فیلم «بزرگداشت روز معلم» و «راه‌حل یک» به ترتیب از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰ روز ۲۶ شهریور در سالن سینما تئاتر کانون اکران می‌شود.

فیلم‌های «دو راه‌حل برای یک مسئله»، «به ترتیب یا بدون ترتیب»، «همسرایان» و «اولی‌ها» از دیگر آثار کیارستمی هستند که روز ۲۷ شهریور در سانس‌های ۱۷ و ۱۸:۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

«زندگی و دیگر هیچ» عنوان آخرین فیلمی است که روز ۲۸ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سینما تئاتر کانون برای دوست‌داران این هنرمند شهیر نمایش داده خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۹۵۸۹