خبرگزاری کار ایران

نمایش محمد رحمانیان بازهم پرفروش شد/ بازدید بیش از 16 هزار نفر از 3 نمایش

سه نمایش تماشاخانه ایرانشهر با مجموع بیش از 16 هزار مخاطب، به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، محمد رحمانیان که پیش از این نیز با نمایش «مجلس ضربت زدن» در تئاتر شهر فروش چشمگیری داشت، با نمایش آدامس‌خوانی در ایرانشهر نیز توانست آمار قابل ملاحظه‌ای از فروش و مخاطب را به نام خود به ثبت برساند.

نمایش‌های «آدامس خوانی» به کارگردانی محمد رحمانیان با ۶ هزار و ۱۹ مخاطب، «پرتقال‌های کال» به کارگردانی صابر ابر با ۶ هزار و ۹۷۵ مخاطب و نمایش «یادم تو را فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی با ۳ هزار و ۲۴۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «پرتقال‌های کال» و «یادم تو را فراموش» در تاریخ ۹ تیرماه با ساعت‌های ۱۹:۱۵ و ۲۱:۳۰ و «آدامس خوانی» در تاریخ ۲۵ تیرماه  با ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان و ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، به ترتیب با، ۳۶، ۲۷ و ۳۲ اجرا به کار خود در این مجموعه پایان داد.

نمایش «آدامس خوانی» در اجراهای خود درمجموع پذیرای ۶ هزار و ۱۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۳۵۰ مخاطب با بلیت ۴۰ هزارتومانی، ۱۶۶۹ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی، به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۲۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آدامس خوانی» طی ۳۲ اجرا مبلغ ۲۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

نمایش پرتقال‌های کال به کارگردانی صابر ابر نیز در اجراهای خود در مجموع پذیرای ۶ هزار و ۹۷۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۹۱۸ مخاطب با بلیت ۳۵ هزارتومانی، ۱۱۸۷ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی، ۳۹۵ مخاطب با بلیت ۲۵ هزارتومانی، ۲۶۵ مخاطب بلیت ۲۰ هزارتومانی و ۳ مخاطب با بلیت ۱۷۵۰۰ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۷۴ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «پرتقال‌های کال» طی ۳۶ اجرا مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان بوده است.

نمایش «یادم تو را فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی نیز در اجراهای خود در مجموع پذیرای ۳ هزار و ۲۴۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۱۰۶ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی، ۲۶۸ مخاطب با بلیت ۲۴ هزارتومانی، ۱۴۲۶ مخاطب با بلیت ۲۱ هزارتومانی، ۵۰۷ مخاطب بلیت ۲۰ هزارتومانی و ۲۵ مخاطب با بلیت ۱۵ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۸۶ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «یادم تو را فراموش» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۷۷ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان بوده است.

کد خبر : ۳۹۶۳۰۰