خبرگزاری کار ایران

گلایه آفرین عبیسی از رضا میرکریمی/چه چیزی بهنام تشکر را احساساتی می‌کند؟

برنامه دورهمی شب گذشته میزبان آفرین عبیسی و بهنام تشکر بود و این دو بازیگر از زندگی خانوادگی خود، فیلم‌هایی که بازی کردند و تجربیاتشان گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آفرین عبیسی اولین مهمان دورهمی شبکه نسیم بود که مهران مدیری او را رک‌گو توصیف کرد و درباره گلایه‌اش از رضا میرکریمی پرسید.

آفرین عبیسی در برنامه «دورهمی» با گلایه از رضا میرکریمی گفت: رضا میرکریمی اولین فیلمش «کودک و سرباز» را با من ساخت. بعد از سی سال که از سینما دور بودم با این فیلم من هم دوباره به بازیگری برگشتم. به اصرار پسر بزرگم رفتم تا با آقای میرکریمی درباره کارش صحبت کنم.

او ادامه داد: همسایه‌ای داشتیم که میرکریمی از طریق او پیگیر بود و قرار گذاشت؛ ما آن دوره صد تومن هم در خانه نداشتیم تا کرایه ماشین بدهیم. رفتم و صحبت کردم و قبول کردم. خانه که رسیدیم به همسایه‌ام گفتم به آقای میرکریمی گفتی من چه کسی هستم؟ گفت نه. گفتم اشتباه کردی این آقا می‌رود فیلم می‌سازد و برایش گرفتاری درست می‌شود؛ باید بداند کجا می‌رود. زنگ زدم دفتر و خودم را معرفی کردم که آقای میرکریمی گفت: متوجه شدم و خیالم راحت است و مشکلی نیست و شروع کردیم. کار اول بود باهم کمک کردیم.

عبیسی با بیان اینکه خیلی در کار اول رضا میرکریمی مشارکت داشته است، گفت: کارم تمام شد تا رسید به فیلم «یک حبه قند»؛ دیدم کسی تلفن کرد و گفت دستیار آقای میرکریمی است و دعوت به کار می‌کند. گفتم خود آقای میرکریمی کجاست؟ بفرمایید خودش تماس بگیرد. بعد میرکریمی زنگ زد اما گفتم دیر زنگ زدی. رسمش این است؟ به دستیارت می‌گویی زنگ می‌زند که من را به کار دعوت کند؟ نه که نمی‌آیم. دیگر هرچه گفت اشتباه کردم گفتم: نه نمی‌آیم. این همه مادر برو دنبال کسی دیگر.

بازیگر فیلم «رقص در غبار» با بیان اینکه «همیشه این تهیه‌کننده و کارگردان است که منتظر من است من منتظر کسی نیستم.»، از عدم علاقه‌اش به نقش‌های منفی گفت.

آفرین عبیسی با اشاره به خصوصیات اخلاقی خود گفت: هرکسی در سرشتش چیزی است. من از بچگی صبور بودم و به مرور نتیجه هم گرفتم اما بهایش را هم دادم.

او همچنین با اشاره به خصوصیت «رک‌گویی» خود گفت: از محسنات رک‌گویی این است که هرچه در دلت هست را می‌گویی و راحت می‌شوی.

این بازیگر که پس از ازدواج به مدت سی سال از دنیای بازیگری فاصله گرفت، گفت: خانه‌داری و فرزند و همسرداری را بیشتر از سینما دوست دارم.

آفرین عبیسی همچنین با گفتن اینکه هیچ رویایی ندارد چون در لحظه زندگی می‌کند، گفت: احساس خوشبختی بسیاری می‌کنم.

این بازیگر همچنین تسبیح خاک کربلایی را که از ابتدای برنامه در دست داشت و به گفته خودش هدیه‌ای بسیار ارزشمند از یک عزیز بود را به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.

به خاطر بازی در سریال ابله از خودم عصبانی‌ام

«بهنام تشکر» دیگر مهمان برنامه دورهمی بود که گفت: حرفه دیگری جز بازیگری بلد نیستم. از این راه به سختی می‌شود ارتزاق کرد البته الان کمی بهتر شده است.

او با اشاره به بازیگری در تئاتر گفت: تقریبا هیچ ارتزاقی در تئاتر نبوده و نیست. اما مدیومش با تلویزیون و سینما فرق دارد. بهتر است مسئولان بیشتر به مسائل مالی تئاتر و دستمزدهایش فکر کنند تا ما؛ بهتر است آنها بیشتر فکر کنند چون ما هرچی فکر کنیم به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

بازیگر سریال «پادری» با بیان اینکه «خودم را کمدین نمی‌دانم» ادامه داد: خیلی سخت است که وقتی سرکار هستی باید همیشه حالت خوب باشد تا سکانس‌ات خوب از آب دربیاید. کمتر پیش می‌آید که همه ما حالمان هیمشه خوب باشد و این کار را سخت می‌کند.

تشکر با اشاره به همبازی بودن با هومن برق‌نورد گفت: همه از زوج بودن من و هومن برق نورد راضی هستند. دوست داریم این همکاری در کار جدی هم اتفاق بیفتد.

بهنام تشکر با اشاره به اینکه چه زمان‌هایی احساساتی می‌شود، گفت: بیشتر از هرچیزی، در زمان بالا رفتن پرچم ایران در المپیک است که احساساتی می‌شوم.

او با بیان اینکه یک پسر شش سال و نیمه دارد، تفریحات پدر و پسری را بازی در خانه دانست و گفت: می‌خواستم مترو را اولین بار نشان پسرم دهم، جمعه 8.30 صبح رفتیم مترو که خلوت باشد اما چشم باز کردیم دیدیم آنقدر شلوغ شد و آنقدر عکس گرفتند که نشد مترو را نشان پسرم بدهم.

با گفتن این اتفاق، مهران مدیری، هم به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: پسرم 4 ساله بود و مدام می‌گفت دلش می‌خواهد باغ وحش ببیند من هم عاشق باغ وحش بودم، اما گفتم نمی‌شود و اذیت می‌شویم. قبول کردم و گفتم باید ساعت 6.30 صبح بیدار شویم که 8 صبح آنجا باشیم که کسی اذیت نکند. چون هیچ دیوانه‌ای هشت صبح نمی‌رود باغ وحش! 7.45 رسیدیم. گفتم دوتا بلیت بدهید که متصدی باجه گفت «آقای مدیری الان تمام حیوانات خوابند چه را می‌خواهی ببینی.» خلاصه بلیت را گرفتیم و رفتیم داخل و هیچکس نبود. رسیدیم وسط باغ وحش که قفس خرس‌های قهوه‌ای است که ناگهان 16 اتوبوس از دبیرستان پسرانه را دیدیم که ایستاده بود و بقیه‌اش را نمی‌گویم!

این بازیگر از بازی در سریال «ابله» ابراز نارضایتی کرد و گفت: نقشی بود که دوست نداشتم. «ابله» سریالی برای رسانه خانگی بود و شاید اندازه بازی‌ام آنجا درست نبود. کمال تبریزی لطف کرد نقش مهمی را به من داد اما از خودم راضی نبودم. به نظرم اندازه‌اش را در سریال حفظ نکردم. در نقش پیرمرد سریال ابله از خودم عصبانی شدم.

کد خبر : ۳۹۵۷۷۲