خبرگزاری کار ایران

با تغییر بازیگر نمایش؛

هوشنگ قوانلو در بیگانه روی صحنه می‌رود

«هوشنگ قوانلو» جایگزین «علی زرینی» در هفته پایانی نمایش «بیگانه» شد.

به گزارش ایلنا، از آنجا که علی زرینی؛ بازیگر نمایش «بیگانه» ناچار شده است به سفر برود، هوشنگ قوانلو در اجراهای باقی‌مانده از نمایش «بیگانه»، جایگزین او شد.

بر همین اساس از روز یک‌شنبه، ۱۳ تیرماه ساعت ۳۰. ۱۸، هوشنگ قوانلو به جای علی زرینی در تالار چهارسو روی صحنه رفت و در ۱۲ اجرای باقی مانده (تا روز جمعه، ساعت) ۲۱ که «بیگانه» آخرین اجرای خود را در چهارسو روی صحنه می‌برد و از این تالار خداحافظی می‌کند، در گروه اجرایی این نمایش باقی می‌ماند و در کنار دیگر بازیگران در نمایش «بیگانه» به اجرای نقش می‌پردازد.

نمایش «بیگانه» نوشته آلبرکامو و کارگردانی مسعود دلخواه هر روز ساعت ۲۱ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه می‌رود. رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، هوشنگ قوانلو، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت نمایش پرمخاطب «بیگانه» در روزهای پایانی می‌توانند، با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www. tiwall. com/theater/bigane۲ نسبت به خرید اینترنتی بلیت اقدام کنند.

کد خبر : ۳۸۷۱۲۶