خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سرزمین کهن از زبان کمال تبریزی

کمال تبریزی می‌گوید همه از دیدن سرزمین کهن نه تنها ناراحت نمی‌شوند بلکه خوشحال نیز می‌شوند.

کمال تبریزی (کارگردان سریال سرزمین کهن) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به روند ساخت این سریال گفت: بعد از اتفاقاتی که در برنامه هفت افتاد من به دیدن مرتضی میرباقری رفتم و با وی مفصل صحبت کردیم.

 وی ادامه داد: میرباقری به عنوان معاون سیما حرف‌هایی زد و نکته‌های را گفت که ما کاملا مطمئن شدیم دیگر از این اتفاقات نمی‌افتد و حتی امیدوار شدیم که در آینده اتفاقات بهتری می‌افتد.

کارگردان سرزمین کهن درباره تغییراتی که در این سریال انجام شده و اعتراضاتی که پیش از این باعث توقف سریال شد، گفت: ما یک اصلاح مختصری در سریال انجام دادیم و از اسم بختیاری صرف‌نظر کردیم و نام دیگری را استفاده کردیم.

 تبریزی ادامه داد: فیلمبرداری سریال ادامه دارد اما موارد دیگری که اصلاح شده بود؛ سر جای خود بازمی‌گردد و بطور کامل نمایش داده می‌شود و این بار نه تنها هیچکسی اعتراضی نمی‌کند بلکه خوشحال هم می‌شود.

 سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی به بررسی وقایع تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی پسری نوجوان می‌پردازد. در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی, محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی و پرویز پورحسینی حضور دارند.

کد خبر : ۳۸۳۳۹۲