خبرگزاری کار ایران

اجرای علیرضا قربانی در "لنز بورگاید" سوئیس/ مدیر جشنواره: این گروه فوق‌العاده است

علیرضا قربانی که به منظور شرکت در هشتمین جشنواره موسیقی کلاسیک و فولک «لنز بورگاید» زوریخ عازم کشور سوییس شده بود؛ همراه با سامان صمیمی و میلاد محمدی برنامه‌ای را روی صحنه برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علیرضا قربانی (خواننده) که طی روزهای گذشته تور کنسرت دخت پری‌وار را در تهران روی صحنه برده است؛ با استقبال بی‌سابقه مخاطبان مواجه شده و این کنسرت برای پنجمین بار برای روزهای شنبه و یکشنبه (19 و 20 تیر) تمدید شده است.

این کنسرت که به اجرای قطعات آلبوم دخت پری‌وار با آهنگسازی مهیار علیزاده اختصاص دارد؛ با همراهی نوازندگانی چون میثم مروستی (کنسرت مایستر)، ویلن نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا) آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، امیر دارابی (پیانو) سایوری شفیعی (کلارینت)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، میلاد عباسی (هورن)، آرین کشیشی (گیتار بیس)، پیمان حاتمی (سازهای الکترونیک) و  همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) تاکنون هفت شب در تالار وحدت برگزار شده است.

در کنار این یک گروه همخوان و یک گروه کارگردانی نیز همراه قربانی و نوازندگانش است.

طی روزهای گذشته نیز علیرضا قربانی که به منظور شرکت در هشتمین جشنواره موسیقی کلاسیک و فولک «لنز بورگاید» زوریخ عازم کشور سوییس شده بود؛ همراه با سامان صمیمی و میلاد محمدی برنامه‌ای را روی صحنه برد.

روت زنگر مدیر جشنواره «لنز بورگاید» در دعوتنامه‌ای که برای گروه ایرانی ارسال کرده از آنها به عنوان گروه فوق‌العاده موسیقی یاد کرده است. این فستیوال یکی از رویدادهای معتبر هنری اروپا محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۸۲۱۹۶