خبرگزاری کار ایران

مجتبی راعی در گفت‌وگو با ایلنا:

بازیابی اعتبار از دست رفته صدا و سیما بسیار سخت است

مجتبی راعی معتقد است که مشکلات صداوسیما با تغییر یک یا چند مدیر حل نمی‌شود.

مجتبی راعی کار گردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تغییر محمد سرافراز و آمدن علی عسگری به صدا و سیما گفت: صدا و سیما مشکلات بسیاری دارد و بیشتر کسانی که از بیرون این سازمان را نگاه می‌کنند و آن را رصد می‌کنند اعتقاد دارند که وضعیت صدا و سیما مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه اشکالات موجود در صدا و سیما پیش از دوره سرافراز آغاز شده بود، گفت: همه اشکالاتی که امروز صدا و سیما دارد فقط مربوط به دوره سرافراز نیست اما شرایطی که امروز صدا و سیما دارد تلاش خیلی جدی می‌خواهد که به گذشته بازگردد و اصلاح شود.

کارگردان فیلم عصر روز دهم و عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امروز نمی‌توان از مدیران جدید انتظار داشت که همه مسائل را به سرعت درست کنند زیرا صدا و سیما مدتهاست که از لحاظ اعتبار رسانه‌ای و همچنین رابطه با سینماگران و هنرمندان شرایط خوبی در بین مردم ندارد.

راعی افزود: مدیران جدید باید خیلی تلاش کنند تا صداو سیما دوباره اعتبار از دست رفته خود را بدست بیاورد به همین دلیل باید با یک بررسی و کار پژوهشی و کار‌شناسی مشخص شود که اشکال کار کجاست و بعد به سمت اصلاح آنها حرکت کند.

کد خبر : ۳۷۰۹۹۸